۱۳۷۶۹۳۷
۱۹۸۵
۱۹۸۵
پ

پرسپولیس در آزادی منتظر روزهای سخت

پرسپولیس در ۹ روز بازی‌های سرنوشت‌سازی را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.

ورزش سه: پرسپولیس روزهای بسیار حساسی را پیش روی خود دارد و یحیی گل‌محمدی به خوبی از آن مطلع است. آن‌ها حدفاصل ۱۴ تا ۲۳ آذرماه باید سه مسابقه را به انجام برسانند که می‌تواند تکلیف خیلی از ابهامات را روشن کند و نتایج تیم در این حدودا ۲۷۰ دقیقه مشخص می‌کند که آینده یحیی روی نیمکت سرخ‌پوشان تهرانی به چه ترتیبی خواهد بود. الدحیل قطر، هوادار تهران و استقلال تهران سه رقیب پیش روی قرمزپوشان هستند و محل برگزاری هر سه دیدار ورزشگاه آزادی است.

پرسپولیس ابتدا باید در ورزشگاه آزادی و مقابل دیدگان هواداران خودی به مصاف الدحیل قطر برود. رویارویی با تیمی که در بازی رفت حرفی برای گفتن نداشت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و نماینده ایران در صورت کسب پیروزی مجدد می‌تواند شانس بسیار خوبی برای صعود به یک‌هشتم نهایی داشته باشد اما شکست یا توقف در این دوئل، به قیمت حذف از دور گروهی تمام خواهد شد. چهار روز بعد مدافع عنوان قهرمانی لیگ باید از تیم هوادار پذیرایی کند. پرسپولیس در آخرین مصافش با هوادار در ورزشگاه آزادی شکست را پذیرا شد و یحیی اصلا دوست ندارد بازهم این اتفاق تلخ برایش تکرار شود. بدون شک اما مهیج‌ترین مسابقه پرسپولیس در روز ۲۳ آذر به انجام خواهد رسید. جایی که شاگردان گل‌‎محمدی باید برگزارکننده دربی بزرگ پایتخت برابر استقلال باشند. موفقیت مجدد در این بازی بزرگ پرسپولیس را در صدر جدول به استقلال نزدیک خواهد کرد و ناکامی در آن ممکن است کارشان را برای بازگشت به جمع مدعیان بسیار دشوار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج