اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۷۱۵۸
۱۱۰۵
۱۱۰۵
پ

برای منافع ذوب‌آهن از استقلال شکایت کردیم

نیما نکیسا در خصوص شکایت از استقلال صحبت کرد.

ورزش سه: نیما نکیسا در خصوص شکایت از استقلال صحبت کرد.

مدیرعامل ذوب‌‌آهن با تائید شکایت این باشگاه از استقلال می‌گوید که آن‌ها به دنبال شفاف‌سازی مالی هستند و امیدوارند که این شکایت به ثمر برسد: ما از استقلال شکایت کرده‌ایم اما این شکایت فقط یک دلیل دارد آن‌هم شفاف‌سازی مسائل مالی است. من برای تمامی تیم‌ها، مدیران عامل و بازیکنان و سرمربیان لیگ برتر احترام قائل هستم اما به من حق بدهید برای حفظ منافع باشگاه وارد عمل شوم.

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن‌ مثل باشگاه پاس یک مکتب در فوتبال کشور است باشگاهی با قدمت و فرهنگ، ما می‌خواهیم حق‌مان را بگیریم و اگر ما تخلف کرده باشیم مراجع قضایی به آن رسیدگی می‌کند و حالا هم که قانون سقف بودجه تعیین شده و از سوی سازمان لیگ برای باشگاه‌ها قرار داده شده است همه باید از آن تمکین کنند و به آن احترام بگذارند.

نکیسا با ادعای ضرر این تیم از داوران اظهار داشت: ما تیمی هستیم که با وجود اینکه ۵ امتیاز در ۱۱ مسابقه از اشتباهات داوری متضرر شده‌ایم هیچ شکایتی از داوران یا کمیته داوران نداشته‌ایم و همواره به داوران، کمیته داوران و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ احترام گذاشته‌ایم چون معتقدیم داور انسانی جایزالخطا است و تلاش می‌کنیم که در آرامش کار خود را پیش ببریم.

او همچنین به فارس گفت که این موضوع هیچ ارتباطی به حضور او در تیم پرسپولیس ندارد: من و باشگاه ذوب‌آهن‌ تحت تأثیر هیچ عزیزی نیستیم. باشگاه ذوب‌آهن‌ یک مجموعه قدرتمند است که وکلا، معاونین و مشاوران قوی دارد و ما بعد از بررسی‌های مختلف در هیئت مدیره رسیدیم که از باشگاه استقلال شکایت کنیم و خواستار شفاف‌سازی در مسائل مالی هستیم و اینکه باشگاه‌ها به قانون سقف بودجه تعیین شده احترام بگذارند.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج