اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۷۵۴۸
۱۹۲۹
۱۹۲۹
پ

مصاحبه توفانی یحیی گل‌محمدی در راه است؟

پرسپولیسی‌ها اصلا از وضعیت مدیریت این باشگاه رضایت ندارند.

خبرورزشی: بعد از حواشی به وجود آمده برای پرسپولیس و علنی شدن اختلافات بین یحیی گل محمدی و درویش، به خاطر حساسیت بالای بازی با النصر تا حدودی آتش این اختلافات فروکش کرد. اعضای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس سعی کردند همه تمرکزشان را روی دیدار بسیار مهم با النصر بگذارند که این اتفاق نتیجه هم داد و پرسپولیس به یک امتیاز مهم مقابل تیم پرستاره النصر رسید.

مصاحبه توفانی یحیی گل‌محمدی در راه است؟

امتیازی که می تواند به صعود پرسپولیس به دور بعد کمک کند. هرچند از دور آرامش نسبی در پرسپولیس حکم فرما شده ولی شرایط در این تیم اصلا خوب نیست و هیچکدام از مشکلات حل نشده است. نه پولی به پرسپولیسی ها داده شده و نه امکانات خوبی در سفر به عربستان مهیا شده بود. تاخیرهای زیاد در رفت و آمد و معطلی سرخ پوشان به دلیل برنامه ریزی نامناسب باعث خستگی زیاد بازیکنان پرسپولیس شده بود.

اکثر نفرات به شرایط باشگاه معترض هستند ولی به دلیل در پیش بودن بازی فوق العاده حساس مقابل الدحیل که حکم مرگ و زندگی را برای یحیی و تیمش دارد، باز هم به سکوت خود ادامه می دهند. آن ها باز هم می خواهند روی فوتبالشان تمرکز کنند و به همین دلیل از مشکلات موجود حرفی نمی زنند. با این حال در صورت برد مقابل الدحیل اکثر بازیکنان پرسپولیس و البته یحیی گل محمدی قصد دارند مصاحبه توفانی در خصوص مشکلات اخیر صحبت کنند و علیه مدیریت باشگاه حرف بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج