adexo3
۱۳۷۷۶۵۱
۱۱۶۵
۱۱۶۵
پ

دل منچستری‌ها برای این صحنه‌ها تنگ شده!

منچستر یونایتد در بازی اخیر خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسرای به نوعی کامبک خورد و در حالی که شروع خوبی داشت در نهایت بازی را با تساوی سه بر سه به پایان رساند تا اکنون کار سختی برای صعود به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

خبرآنلاین: منچستر یونایتد در بازی اخیر خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسرای به نوعی کامبک خورد و در حالی که شروع خوبی داشت در نهایت بازی را با تساوی سه بر سه به پایان رساند تا اکنون کار سختی برای صعود به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

دل منچستری‌ها برای این صحنه‌ها تنگ شده!

منچستر یونایتد ممکن است نتواند به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند چرا که در بازی آخر خود باید به مصاف بایرن مونیخ برود. باید دید که شیاطین سرخ مقابل باواریایی ها چه نتیجه ای می گیرند و در نهایت چه اتفاقی برای آن ها می افتد. منچستر یونایتد ممکن است راهی لیگ اروپا شود و یا این که به طور کلی از اروپا حذف شود. آن ها کورسوی امیدی هم برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا دارند.

دل منچستری‌ها برای این صحنه‌ها تنگ شده!

منچستر یونایتد در دوره دوم حضور رونالدو در این تیم، کامبک هایی در لیگ قهرمانان اروپا زده است. رونالدو از تابستان 2021 تا انتهای سال 2022 میلادی در منچستر یونایتد حضور داشت و پس از آن راهی النصر عربستان شد. رونالدو به شدت با اریک تن هاگ مشکل داشت و همین قضیه موجب شد تا رونالدو جمع شیاطین سرخ را ترک کند.

منچستریونایتد با داشتن رونالدو مقابل آتالانتا و ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا کامبک زده بود اما آن ها اکنون مقابل تیمی مثل گالاتاسرای کامبک می خورند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج