اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۸۰۹۱
۶۶۰
۶۶۰
پ

شوک سردار آزمون به مورینیو و فوتبال ایران

ملی‌پوش ایرانی رم با وجود حضور تعویضی مقابل فیورنتینا نتوانست به بازی ادامه بدهد و خیلی زود از زمین بیرون رفت.

ورزش سه: سردار آزمون زودتر از همیشه در دیدار یکشنبه شب مقابل فیورنتینا به میدان رفت و در دقیقه ۲۵ جانشین پائولو دیبالای مصدوم شد، اما خودش هم سرنوشتی مشابه با ستاره آرژانتینی تیمش داشت و قادر به ادامه بازی نبود تا ژوزه مورینیو را با شوک دوم در این دیدرا مواجه کند و از زمین بیرون بیاید.

ستاره ایرانی جالوروسی که پیش از این در ۹ مسابقه سری آ ایتالیا همواره به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته و یک گل مقابل لچه به ثمر رسانده و روی دو گل دیگر تیمش در این فصل تاثیرگذاری داشت، هفته قبل برابر ساسولو زودتر از همیشه به زمین آمد و از شروع نیمه دوم به ترکیب رم اضافه شد که بازهم درخشید ولی در جدال با فیورنتینا باز هم در جمع ۱۱ نفر قرار نگرفت ولی خیلی زود به زمین آمد.

شاگردان ژوزه مورینیو که مسابقه هفته پانزدهم سری آ ایتالیا مقابل فیورنتینا در ورزشگاه المپیکو رم را از ساعت ۲۳:۱۵ یکشنبه شب آغاز کرده بودند، در دقیقه ۵ روی پاس پائولو دیبالا و گلزنی روملو لوکاکو پیش افتادند، اما ستاره آرژانتینی که پایه‌گذار این گل شده بود، در دقیقه ۲۳ احساس مصدومیت کرد تا سرمربی پرتغالی را مجبور به تعویض کند و سردار آزمون به زمین بیاید.

سردار آزمون که به استفان الشعراوی و آندره بلوتی ترجیح داده شد و با نظر مورینیو جای دیبالا را در ترکیب رم مقابل فیورنتینا گرفت، بخاطر گرم نکردن مناسب قبل از حضور در زمین خیلی زود احساس مصدومیت کرد و در دقیقه ۳۲ روی زمین افتاد ولی به بازی برگشت و با انگیزه و تلاش زیاد کارش را دنبال کرد.

ستاره ایرانی رم که سعی در گلزنی مقابل فیورنتینا داشت، در دقیقه ۴۳ نزدیک بود این کار را روی یک پاس بلند در نزدیکی نقطه پنالتی انجام بدهد، اما ضربه سر او با کمترین فاصله از کنار تیرک سمت راست دروازه به بیرون رفت تا بدشانس در گلزنی باشد.

شوک سردار آزمون به مورینیو و فوتبال ایران
دقیقه ۵۶ زمانی بود که سردار در مقابل سه بازیکن فیورنتینا نتوانست کاری از پیش ببرد و پای او چرخید تا روی زمین بیفتد و درخواست حضور کادر پزشکی در زمین را کند

سردار آزمون در دقیقه 56 صاحب توپ شد و قصد داشت در بین سه بازیکن حریف در سمت راست میانه زمین توپ را بیرون بیاورد و لوکاکو را در موقعیت حمله قرار بدهد، اما به یکباره مچ پای راست او پیچید و روی زمین نشست.

شوک سردار آزمون به مورینیو و فوتبال ایران
نگرانی در چهره آزمون پس از خروج به همراه پزشک جالوروسی کاملا مشخص بود.

ستاره ایرانی رم که مشخص بود مصدومیتش جدی است و درخواست تعویض دارد، پس از این صحنه برای لحظاتی به بیرون رفت ولی در فاصله یک دقیقه به زمین بازگشت تا کارش را دنبال کند ولی اصرار او برای انجام بازی کار دستش داد.

در همان صحنه اول که سردار به کادر پزشکی رم تاکید کرد شرایط سختی برای بازی دارد، مورینیو تصمیم گرفت استفان الشعراوی را آماده ورود به بازی کند، اما سردار آزمون حدود پنج دقیقه به کارش ادامه داد و قصد داشت در زمین بماند که این اصرار بخاطر انگیزه بالای او کاری کرد تا شدت مصدومیتش بیشتر شود.

شوک سردار آزمون به مورینیو و فوتبال ایران
داور چهارم به آزمون تاکید کرد می تواند به بازی ادامه دهد یا نه که سردار با وجود مصدومیت درخواست داشت وارد مسابقه شود
شوک سردار آزمون به مورینیو و فوتبال ایران
این قیافه شگفت زده مورینیو و چشم‌های خیره شده او پس از مصدومیت آزمون است که باور ندارد دومین مهاجم و ستاره تیمش را بخاطر مصدومیت از دست داده.

سردار آزمون پس از یک استارت سریع برای ضدحمله و گرفتن توپ در دقیقه 60 با فرار از زمین خودی به سمت محوطه جریمه حریف، مشخص شد که ریسک زیادی انجام داد و یک دقیقه طول نکشید که روی زمین افتاد.

ملی پوش ایرانی رم در دقیقه 61 روی زمین نشست و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد تا مورینیو دیگر مجبور به تعویض او و حضور الشعراوی در ترکیب شود.

شوک سردار آزمون به مورینیو و فوتبال ایران
احساس درد در صورت آزمون در لحظه بازگشت به بازی کاملا مشخص بود ولی او بخاطر انگیزه و فرصت برای گلزنی مقابل فیورنتینا تصمیم گرفت به زمین برود
شوک سردار آزمون به مورینیو و فوتبال ایران
این استارت سریع سردار برای زدن ضدحمله به فیورنتینا از زمین خود به سمت زمین حریف با پای آسیب دیده کاری کرد تا مصدومیت او تشدید شود.
شوک سردار آزمون به مورینیو و فوتبال ایران
یک دقیقه پس از آن فرار تند و تیز، آزمون در میانه میدان روی زمین نشست تا مشخص شود نمی تواند به بازی ادامه بدهد.

رم دو دقیقه پس از تعویض آزمون با اخراج نیکولا زالفسکی 10 نفره شد و در دقیقه 66 هم گل تساوی را از فیورنتینا دریافت کرد، اما شوک بعدی به مورینیو در دقیقه 87 اتفاق افتاد که لوکاکو کارت قرمز مستقیم گرفت تا پس از مصدومیت دیبالا و سردار، یک مهاجم دیگرش را هم برای بازی آینده از دست بدهد.

شوک سردار آزمون به مورینیو و فوتبال ایران
صورت درهم آزمون در این لحظه مصدومیت جدی او را مشخص کرد.
شوک سردار آزمون به مورینیو و فوتبال ایران
اصرار به انجام بازی موجب شد تا سردار با درد شدید مجبور به ترک زمین شود.

بدون تردید آسیب دیدگی سردار آزمون در شرایطی که آمادگی بالایی داشت، بدترین خبر ممکن برای خودش، مورینیو و البته فوتبال ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

شوک سردار آزمون به مورینیو و فوتبال ایران
آزمون پس از دو بار مصدومیت مقابل فیورنتینا، در دقیقه ۶۲ جای خود را به الشعراوی داد و مجبور شد از زمین بیرون برود.
شوک سردار آزمون به مورینیو و فوتبال ایران
مورینیو که نسبت به مصدومیت سردار نگران بود، بلافاصله محل آسیب دیدگی را از او پرسید که آزمون هم مچ پای راستش را نشان داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج