اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۸۶۰۱
۷۵۶
۷۵۶
پ

اعلام نتیجه شکایت باشگاه تراکتور از کاوه رضایی

دادگاه عالی ورزش(CAS) در پرونده شکایت باشگاه تراکتور از بازیکن سابق این تیم، رای را به سود این بازیکن اعلام کرد.

ایرنا: دادگاه عالی ورزش(CAS) در پرونده شکایت باشگاه تراکتور از بازیکن سابق این تیم، رای را به سود این بازیکن اعلام کرد.

اعلام نتیجه شکایت باشگاه تراکتور از کاوه رضایی

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ایران در پرونده دعوی کاوه رضایی و باشگاه تراکتور، فسخ یک‌طرفه رضایی با تیم تبریزی را غیرموجه دانست. با این حال، دادگاه عالی ورزش/CAS، در یک رای ۵۰ صفحه‌ای و در بندهای طولانی، با رد رای فدراسیون ایران، رای خود را صادر و فسخ رضایی را موجه و قانونی اعلام کرد.

در این رای تفصیلی آمده است «باوجود اینکه در قرارداد رسمی تراکتور و رضایی، امر توافق طرفین برای انجام فسخ در نیم فصل را شرط گذاشته‌اند اما در یک توافق‌نامه سه جانبه و جداگانه که بین ایوب بهتاج از تراکتور و کاوه رضایی و مصطفی آجرلو، مدیرعامل وقت استقلال و خارج از قرارداد اصلی منعقد شده، واضح است که مدیر باشگاه تراکتور به رضایی تعهد به اتمام قرارداد در نیم فصل را داده و بخش مربوط به "نیم‌فصل بودن" مدت قرارداد رضایی در این توافق‌نامه کاملا محرز و مشخص و توسط طرفین امضا شده و به دلیل همین توافق جداگانه که تراکتور امضا کرده است، بازیکن مورد نظر قادر به فسخ قرارداد و این فسخ موجه بوده است.»

به عبارت دیگر، قرارداد اولیه رضایی با تراکتور به مدت یک فصل منعقد شده بود اما هم در قرارداد و هم در توافق سه‌جانبه مذکور، بارها به این نکته اشاره شده است که مدت قرارداد نیم‌فصل همراه با تعهداتی بین طرفین بوده و قاضی به استناد همین تعهدات، فسخ را صحیح تشخیص داده است.

با اعلام این رای، باشگاه تراکتور که از پارسال منتظر اعلام نتیجه شکایت رضایی از فدراسیون فوتبال بوده است، دیگر از بازیکن کنونی سپاهان شکایتی نخواهد کرد.

تراکتور به‌تازگی نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تا اعلام نتیجه شکایت کاوه در دادگاه حکمیت ورزش منتظر می‌ماند؛ در واقع تبریزی‌ها با منوط کردن شکایت خود از کاوه رضایی به نتیجه شکایت کاوه از فدراسیون، تصمیم درستی گرفت. همچنین این رای دغدغه رضایی برای ادامه مسابقات با پیراهن سپاهان را از بین برده و در نتیجه تبعات فسخ غیر موجه دامن او را نخواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج