اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۸۷۰۵
۱ نظر
۱۱۷۴
۱ نظر
۱۱۷۴
پ

شوک نکونام در آزادی خیلی زود جواب داد

ترکیب اولیه استقلال در بازی با نساجی بیانگر این مسئله بود که سرمربی تیم استقلال نسبت به عدم گلزنی‌های مهرداد محمدی واکنش نشان داده است.

خبرورزشی: ترکیب اولیه استقلال در بازی با نساجی بیانگر این مسئله بود که سرمربی تیم استقلال نسبت به عدم گلزنی‌های مهرداد محمدی واکنش نشان داده است.

در ترکیب اولیه استقلال در بازی با نساجی شاهد حضور گوستاوو و پیمان بابایی در خط حمله بودیم. پیمان بابایی جانشین مهرداد محمدی شده بود.

سرمربی تیم استقلال با این تصمیم به مهرداد محمدی شوک وارد کرد و این شوک در سریعترین زمان ممکن جواب داد. مهرداد محمدی در بین دو نیمه به جای پیمان بابایی وارد میدان شد و خیلی زود دروازه تیم نساجی را باز کرد تا خیال تیمش را از بابت پیروزی در این دیدار راحت کند. جالب اینجاست بعد از پیمان بابایی خیلی زود گوستاوو هم تعویض شد و جای خود را به آرمان رمضانی داد. آرمان هم همانند مهرداد محمدی دقایقی بعد از ورود به میدان دروازه نساجی را باز کرد.

با نمایش خوبی که تعویضی‌های استقلال در بازی با نساجی داشتند هیچ بعید نیست در بازی‌های آتی و در ابتدای بازی شاهد بازی مهرداد محمدی و آرمان رمضانی در نوک خط حمله استقلال باشیم.

جواد نکونام با تعویض‌های خوبی که در بین دو نیمه انجام داد استقلال در نیمه دوم تبدیل به تیم بهتری کرد و حاصل آن سه گل بود که در نهایت موجب شد تا استقلال با ۴ گل به برتری برسد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوروزی

      این‌کارهافقط‌ازآقای‌نکونام‌برمیاد🤣😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج