اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۹۹۳۸
۱۰۲۷
۱۰۲۷
پ

سپاهان مدعی اصلی قهرمانی‌ است

بازیکن تیم آلومینیوم اراک گفت: با کمال احترام به همه ‌تیم‌ها اما سپاهان مدعی اول قهرمانی این فصل است.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن تیم آلومینیوم اراک گفت: با کمال احترام به همه ‌تیم‌ها اما سپاهان مدعی اول قهرمانی این فصل است.

محمدامین کاظمیان بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص دیدار این تیم برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: متاسفانه قبل از بازی در تمرینات دچار کشیدگی عضله شدم و همین موضوع باعث شد تا دیدار حساس با گل‌گهر و سپاهان را از دست بدهم. نمایش خوبی برابر این تیم داشتیم و اگر خوش‌شانس‌تر بودیم، می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

وی درباره دیدار آلومینیوم برابر سپاهان و بخت قهرمانی این تیم نیز گفت: سپاهان تیم خوب و بزرگی است و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. همچنین این تیم یکی از بهترین مربی‌های جهان را روی نیمکت خود دارد و نتایج خوب این تیم بیانگر این موضوع است. با کمال احترام به همه ‌تیم‌ها اما به نظر من سپاهان مدعی اول قهرمانی این فصل است و قطعا ما در اصفهان کار سختی را برابر این تیم داریم.

بازیکن آلومینیوم اراک افزود: بعد از بازی با سپاهان نیز یک بازی سخت برابر تیم ملوان بندرانزلی داریم که در این فصل نتایج خوبی گرفته و از مدعیان و پدیده لیگ امسال است. امیدوارم در این بازی خانگی بتوانیم با حمایت هواداران به ۳ امتیاز برسیم و نیم فصل خوبی را به پایان برسانیم.

کاظمیان در مورد همکاری با مجتبی حسینی نیز گفت: او یکی از مربیان خوب و مطرح ما است که کار با وی خیلی لذت‌بخش است و به نظرم او یکی از فنی‌ترین مربیان ایران‌ است. شخصا همکاری با او کمک زیادی به من کرده و باعث پیشرفت فوتبال من شده است. امیدوارم بتوانم در ادامه خواسته‌های او را برآورده کنم و برای تیم مثمر ثمر باشم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در شرایط خوبی قرار دارم. متاسفانه اگر این مصدومیت اجازه می‌داد، بعد از گلزنی برابر صنعت نفت می‌توانستم روند خوبم را ادامه دهم. تلاش می‌کنم برای تیم آلومینیوم مثمر ثمر باشم و دل هواداران اراکی را شاد کنم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج