اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۰۳۵۵
۱۰۳۸
۱۰۳۸
پ

مدیرعامل شمس‌آذر: ناراحتم، باید پرسپولیس را می‌بردیم

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت که از ابتدای لیگ بیست‌وسوم می‌دانست شاگردان سعید دقیقی گریبان تیم‌های بزرگ لیگ برتر را می‌گیرند.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت که از ابتدای لیگ بیست‌وسوم می‌دانست شاگردان سعید دقیقی گریبان تیم‌های بزرگ لیگ برتر را می‌گیرند.

شهاب زندی پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل پرسپولیس اظهار داشت: تماشاگران از این بازی رضایت داشتند، اما من واقعاً از نتیجه راضی نیستم و ناراحت هستم. زمانی که می‌توانید پیروز شوید و بر بازی تسلط دارید، باید ببرید.

وی در مورد اعتراض شدید سعید دقیقی سرمربی شمس آذر بعد از گل اول پرسپولیس گفت: اعتراض دقیقی به این نبود که توپ از خط دروازه عبور نکرد؛ بلکه به‌خاطر اوتی بود که قبل از آن پرتاب شد و مهدی ترابی در موقعیت آفساید بود. این توپ برای ترابی پرتاب نشد و بعد از اینکه وینگر پرسپولیس زمین خورد، توپ به ترابی رسید. فکر می‌کنم دقیقی معتقد بود ترابی در موقعیت آفساید است. این پیروزی را به پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم با این برد حال کنند!

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین درباره نتایج این تیم که تاکنون فراتر از انتظارات رقم خورده، گفت: من دغدغه‌ای بابت بقای شمس آذر در لیگ برتر نداشتم. ما کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ برتر هستیم و مجموع قراردادهای همه عوامل تیم حدود ۷۳ میلیارد تومان است. با این وجود، از روز اول می‌دانستیم که در لیگ برتر می‌مانیم و لقمه گلوگیری برای رقبا هستیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج