اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۰۴۸۱
۱ نظر
۱۹۸۳
۱ نظر
۱۹۸۳
پ

قدردانی سریع سکوها از تازه‌وارد پرسپولیس

بالاخره نوبت رونمایی از محمدمهدی احمدی در لیگ برتر فرا رسید.

ورزش سه: محمدمهدی احمدی که ابتدای فصل جاری بعد از حضور قرضی در تیم سابقش نفت مسجدسلیمان به پرسپولیس برگشته بود در دیدار با شمس آذر فرصت این را پیدا کرد تا به میدان برود.

احمدی فصل قبل در بازی هفته اول فصل مقابل ذوب آهن دقایقی بازی کرد، اما بعدا به نیمکت و سکو رفت تا  مجبور به جدایی قرضی در نیم فصل شود.

در تابستان امسال با اینکه احمدی پیش فصل خوبی داشت، اما باز هم به ترکیب پرسپولیس راه نیافت و حتی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت.

قدردانی سریع سکوها از تازه‌وارد پرسپولیس

نکته عجیب اینکه احمدی اولین بازی خود برای پرسپولیس در این فصل را مقابل الدحیل و در بازی برگشت و لحظاتی که تیم عقب افتاده و اوضاع روی سکوها بحرانی شده بود انجام داد که شرایط عجیبی بود.

احمدی که با شماره 17 برای پرسپئولیس بازی می‌کند، در آن بازی نتوانست خودی نشان دهد تا نوبت به یک شرایط سخت و یک آزمون دشوار دیگر برسد.

در دیدار مقابل شمس آذر بعد از اخراج علی نعمتی از میدان، گل‌محمدی اولین بازیکنی که از روی نیمکت برای گرم کردن بلند کرد محمدمهدی احمدی بود. احمدی از حوالی دقیقه 84 وارد میدان شد و با احتساب وقت‌های تلف‌شده چیزی حدود یازده دقیقه در میدان بود.

قدردانی سریع سکوها از تازه‌وارد پرسپولیس

در این لحظات او توانست با حفظ توپ، کار ترکیبی و اعتماد به نفس بالا در رسیدن پرسپولیس به هدفش اثرگذار باشد. احمدی در آن دقایق دشوار با یک استارت جالب توجه و پیشبرد توپ به زمین شمس آذر کاری کرد تا سکوهای روبروی جایگاه درجریان بازی نام او را فریاد بزنند و این تقدیر خیلی زود و حتی زمانی که توپ هنوز زیر پای این بازیکن بود صورت گرفت.

با این نمایش کوتاه و امیدوارکننده و با توجه به اینکه علی نعمتی از بازی با نساجی محروم شده، احتمالا احمدی اولین بازی فیکسش را پنجشنبه مقابل همین تماشاگران انجام خواهد داد و فرصت عرض اندام بیشتری در آن مسابقه پیدا می‌کند که اگر اینگونه شد باید قدردان این فرصت احتمالی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بعد از این همه اخبار بد تنها خبر خوب برای پرسپولیس محروم شدن نعمتی بود کاش یحیی هم محروم میشد تا پرسپولیس یه نفسی میکشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج