اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۰۷۵۳
۷۹۰
۷۹۰
پ

روایت مربی تراکتور از تعجب خمس بابت یک ممنوعیت!

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: آقای خمس تعجب می‌کند که حتی ارتباط تلفنی با نیمکت هم اینجا ممنوع بود و به اذعان ایشان، چنین مواردی در فوتبال دنیا مطرح نیست.

خبرگزاری ایسنا: مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: آقای خمس تعجب می‌کند که حتی ارتباط تلفنی با نیمکت هم اینجا ممنوع بود و به اذعان ایشان، چنین مواردی در فوتبال دنیا مطرح نیست.

محمد نصرتی، مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد بازی مقابل ملوان اظهار کرد: نیمه اول کنترل بازی را در اختیار داشتیم. ملوان بعد از دقیقه ۴۰ چند فرصت نصف و نیمه روی دروازه ما ایجاد کرد. ما در زمینه گردش توپ و ایجاد موقعیت گلزنی عملکرد بهتری داشتیم. جو ورزشگاه به تیم ملوان انرژی مثبت می‌داد تا حمله کنند. آنان از این موهبت هم به نحو احسن استفاده کردند.

او خاطرنشان کرد: نیمه دوم نیز در زمینه گردش توپ و بازی مالکانه بهتر از رقیب بودیم و موقعیت چندانی به آنان ندادیم. بازی فیزیکی و تاکتیکی بود و شور و حرارت هواداران باعث جنگندگی بیشتر بازیکنان شده بود. به نظرم یک امتیاز این بازی در ادامه به درد ما می‌خورد. در مجموع نتیجه عادلانه بود.

مربی تراکتور در رابطه با نحوه انتقال نکات تاکتیکی توسط خمس به نیمکت تیم گفت: آقای خمس تمام موارد را در جلسه فنی گوشزد کرده بود. در لیگ انگلیس جلوی نیمکت تیم‌ها مانیتور نصب شده و مربیان می‌توانند از طریق هدفون با آنالیزورهای تیم در ارتباط باشند. اما بسیاری از موارد روز دنیا در فوتبال ما وجود ندارد.

نصرتی تاکید کرد: آقای خمس تعجب کرد که حتی ارتباط تلفنی با نیمکت هم اینجا ممنوع بود و به اذعان ایشان، چنین مواردی در فوتبال دنیا مطرح نیست. مثلاً یک جمله سرمربی معجزه می‌کند؟

او در پایان گفت: خیلی خوشحالم که فوتبالی‌ترین شهر ایران در لیگ‌ برتر تیم دارد و آقایان و بانوان طرفدار ملوان به ورزشگاه می‌روند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج