adexo3
۱۳۸۱۴۳۳
۷۲۰
۷۲۰
پ

واکنش مدیرعامل نفت آبادان به درگیری در محل تمرین

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان به درگیری در جریان تمرین این تیم واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان به درگیری در جریان تمرین این تیم واکنش نشان داد.

در تمرین امروز تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بین برخی بازیکنان با هواداران درگیری پیش آمد.

ظاهرا تعدادی از طرفداران آبادانی که به دلیل کسب نتایج ضعیف از عملکرد برخی بازیکنان ناراحت هستند، امروز در زمین پیروز، محل تمرینات صنعت نفت حاضر شده و عصبانیت آنها سبب درگیری در این محل شده است.

محمد حسین رحمانی، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اکنون قصد برگزاری یک جلسه داخلی داریم تا با مشخص شدن زوایای ماجرا، بیانیه‌ای درخصوص اتفاقات رخ داده صادر کنیم.

وی افزود: اکنون هم اتفاق خاصی رخ نداده چرا که اگر غیر از این بود، نیروی انتظامی گزارش می‌داد. قطعا ناراحتی و عصبانیت هواداران سبب ایجاد این درگیری فیزیکی شده است. نمی‌توانیم منکر شویم که درگیری بوده اما مشکل خاصی ایجاد نشده است.

، باشگاه صنعت نفت آبادان درمورد درگیری برخی هواداران با بازیکنان این تیم در جریان تمرین امروز بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«صحبتی با هواداران عزیز و ارزشمند تیم فوتبال صنعت نفت

قبل از هر چیز از همه شما بزرگواران به خاطر نتایج اخیر تیم از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنیم و ایمان داریم که دغدغه دوستداران همیشگی تیم فوتبال صنعت نفت، همچون بازیکنان آن صرفا موفقیت این مجموعه بوده و خواهد بود.

در این بین هیات مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت با بررسی دقیق مشکلات و موانع، در نیمه دوم راه لیگ برتر به صورت جدی به دنبال ترمیم ضعف‌ها و اصلاح روند است.

در همین راستا از هواداران گرانقدرمان تقاضا داریم که همچون گذشته با حفظ آرامش و دور کردن افراد حاشیه‌ساز از کنار خود، ما را نقد منتج به پیشرفت کرده و در مسیر بهبود فضا، همانند قبل کنار تیمی که متعلق به خودشان است باشند، تیمی که بازیکنانش در همه حال به عشق همین هوادار در میدان حاضر شده و به عنوان سرمایه انسانی اصلی تیم در زمین مسابقه از جان مایه گذاشته و هیچ تلاشی را دریغ نخواهند کرد.

امروز صنعت نفت عزیز ما بیش از هر زمان دیگری به همدلی نیاز دارد و با اتکا با این همبستگی میان بازیکن و هوادار و البته تلاش برای رفع کاستی‌ها، در نیم فصل دوم مسابقات در تلاش است که در مسیر بهتری قدم بگذارد.

همچنین مجموعه حقوقی موسسه، موضوع رخ داده در تمرین امروز صنعت نفت را به صورت رسمی پیگیری کرده و به حتم حساب هواداران عزیزمان که همواره با نقدهای در چارچوب متانت و اصولی خود، دلسوزانه در کنار تیمشان بوده را از اندک حاشیه‌سازان به صورت کامل جدا خواهد کرد.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج