۱۳۸۱۷۵۸
۵ نظر
۲۴۴۵
۵ نظر
۲۴۴۵
پ

اتفاقی عجیب در بازی امروز سپاهان که جنجالی شد

در دقیقه ۹۳ دیدار برابر گل‌گهر مورایس دست به تعویضی زد که برای همیشه در تاریخ باشگاه سپاهان و لیگ برتر به یادگار خواهد ماند.

ورزش سه: در دقیقه ۹۳ دیدار برابر گل‌گهر مورایس دست به تعویضی زد که برای همیشه در تاریخ باشگاه سپاهان و لیگ برتر به یادگار خواهد ماند.

اتفاقی عجیب در بازی امروز سپاهان که جنجالی شد

حالا دیگر همه در جریان اتفاقات رخ داده پیش از دیدار معوقه هفته ششم سپاهان و گل‌گهر در ورزشگاه اختصاصی قاسم سلیمانی قرار گرفته‌اند. در فاصله 23 ساعت مانده به آغاز مسابقه و در حالی که هواپیمای اعضای تیم فوتبال سپاهان تازه در کرمان به زمین نشسته بود، حکم کمیته انضباطی درباره 6 بازیکن این تیم صادر شد و مورایس را به شوک برد.

براساس حکم اعلام شده مورایس نمی‌توانست از 6 بازیکن کلیدی خود که پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، احسان پهلوان، کاوه رضایی و هادی محمدی بودند استفاده کند و این در حالی بود که 4 بازیکن اصلی دیگر سپاهان که محمد کریمی، برایان دابو، سیاوش یزدانی و رامین رضائیان بودند هم به دلیل محرومیت و مصدومیت اجازه حضور در مسابقه را نداشتند.

اتفاقی عجیب در بازی امروز سپاهان که جنجالی شد

به همین دلیل بود که لیست ذخیره سپاهان در بازی امروز قابل توجه بود و اسماعیلی قلی‌زاده، امید نورافکن، مهدی حسینی، محمد اکبری‌رنجبر و محمدصادق صالحی (سنگربان سوم سپاهان) 5 تعویضی تیم بودند.

بازیکنان سپاهان در مصاف با گل گهر بازی پرفشاری را مقابل ستاره‌های این تیم تجربه کردند و برخی از آنها دیگر نای دویدن نداشتند و مورایس مجبور به انجام هر 5 تعویض خود شد که در میان آنها حضور محمد صالحی به عنوان بازیکن ذخیره قابل توجه بود.

اتفاقی عجیب در بازی امروز سپاهان که جنجالی شد

صالحی در دقیقه 93 و در کنار مهدی حسینی و امید نورافکن به جای آریا یوسفی وارد زمین شد تا اتفاقی تاریخی رقم بخورد و سپاهان به عنوان یکی از غول‌های فوتبال ایران به دلیل کمبود بازیکن از دروازه‌بان سوم خود به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کند!

در واقع عمده‌ترین نقد مورایس هم به تصمیم کمیته انضباطی همین موضوع بود. او معتقد بود که کمیته انضباطی باید در زمان مناسب‌تر به آنها درباره محرومیت 6 بازیکن اطلاع رسانی می‌کرد تا او بازیکنان آکادمی را جایگزین ستاره‌های تیمش می‌کرد و مجبور به استفاده از دروازه‌بان سوم خود به عنوان بازیکن نمی‌شد!

اتفاقی عجیب در بازی امروز سپاهان که جنجالی شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      راه مظلوم نمایی

    • ناشناس

      فدراسیون بی درو پیکر

    • ناشناس

      عجیب اینه که قانون مسخره رو که تیمهای دیگه رعایت کردند و نتونستند بازیکن بگیرند ، توسط سپاهان دور زده شد و تمام بازیکنان تاپ رو با سه برابر قیمت گرفتند تا تیمهای دیگه تقویت نشن و سپاهان بتونه قهرمان بشه ، این حکم باید با محرومیت حداقل چهار ماهه این بازیکنان صادر میشد

    • ناشناس

      حالا اگه مورایس این مسخره بازی فدراسیون و لیگ ایران را تو کشورش و دیگر کشورهای صاحب فوتبال بیان کنه اونا چی فکر می کنن. اگه شاخ در نیارن خیلیه.

    • ناشناس

      چقدر این فوتبال کثیف شده تو این مملکت هر راهی پیدا میکنند تیمهای شهرستانی نتیجه نگیرن و تیمهای پایتخت به هر‌ قیمتی شده بیان بالای جدول جای مورایس بودم ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج