۱۳۸۴۲۶۶
۱ نظر
۱۰۵۹
۱ نظر
۱۰۵۹
پ

جنجالی‌ترین بازیکنانی که بیشتر از ۲۵ بار اخراج شدند!

کمتر از ۱۰ بازیکن در طول دوران ورزشی شان بیش از ۲۵ بار به دلیل دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند.

جی پلاس: کمتر از 10 بازیکن در طول دوران ورزشی شان بیش از 25 بار به دلیل دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند.

جنجالی‌ترین بازیکنانی که بیشتر از 25 بار اخراج شدند!

 اغلب بازیکنان در طول دوران ورزشی شان حداقل یک بار کارت قرمز دریافت کردند. با این حال برخی از فوتبالیست ها بارها اخراج از زمین بازی را به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم یا پس از دریافت دو کارت زرد تجربه کردند. بازیکنان کلمبیایی بیش از همه با این جریمه روبرو شدند و نامشان در میان رکورد داران دریافت کارت قرمز دیده می شوند. در ادامه به فوتبالیست هایی اشاره می شود که بیش از ۲۵ بار اخراج شدند.

خراردو بدویا (۴۶ کارت قرمز)

جنجالی‌ترین بازیکنانی که بیشتر از 25 بار اخراج شدند!

مدافع کلمبیایی در سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۶ بارها توسط داوران اخراج شد و رکورد بیشترین دریافت کارت قرمز را در تاریخ فوتبال به خود اختصاص داد. بدویا که برای تیم هایی همچون اتلتیکو ناسیونال، میوناریوس، سانتافه و دپورتیوو کالی بازی کرد ۴۶ کارت قرمز دریافت کرد. او در ۶۷۸ بازی چنین آماری را به ثبت رساند. اخراج های بدویا با آویختن کفش هایش به پایان نرسید. او در دنیای مربیگری هم چند بار کارت قرمز دریافت کرد. در نخستین بازی اش به عنوان دستیار در تیم سانتافه اخراج شد. دو بار دیگر این اتفاق افتاد و به عنوان سرمربی نیز دو کارت قرمز دریافت کرد. 

ادواردو پیمنتل (۳۳ کارت قرمز)

جنجالی‌ترین بازیکنانی که بیشتر از 25 بار اخراج شدند!

پیش از این که بدویا این رکورد منفی را در سال ۲۰۱۰ به ثبت برساند پیمنتل با دریافت ۳۳ کارت قرمز رتبه نخست را به خود اختصاص داده بود. از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۶ هافبک کلمبیایی ۳۳ بار اخراج شد. او که تمام دوران ورزشی اش را در باشگاه های کشورش گذارند ۴۷۵ بار به میدان رفت. پیمنتل به دلیل اختلاف با سرمربی تیم ملی کلمبیا نتوانست بازی های زیادی برای کشورش انجام دهد. 

 

سرخیو راموس (۳۰ کارت قرمز)

جنجالی‌ترین بازیکنانی که بیشتر از 25 بار اخراج شدند!

مدافع اسپانیایی رکورد بیشترین کارت قرمز را در میان بازیکنان فعال دارد. راموس آخرین بار ۲۶ نوامبر ۲۰۲۳ در دیدار سویا و رئال سوسیداد اخراج شد. او تنها چند دقیقه پس از جریمه با کارت زرد، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد تا برای بیست و یکمین بار در لالیگا اخراج شود. آن نخستین کارت قرمز راموس با پیراهن سویا بود. بازیکن ملی پوش اسپانیایی که برای تیم هایی همچون رئال مادرید و پاری‌سن ژرمن بازی کرده در مجموع ۳۰ بار کارت قرمز دریافت کرده است. 

فرانسیسکو فروندا (۳۰ کارت قرمز)

جنجالی‌ترین بازیکنانی که بیشتر از 25 بار اخراج شدند!

دیگر بازیکنی که ۳۰ اخراج را تجربه کرده فروندا است. او نیز یک کلمبیایی است که در سال های ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۹ به عنوان مدافع بازی کرد. فروندا تمام دوران ورزشی اش را در باشگاه های آمریکای جنوبی از جمله اتلتیکو ناسیونال و خیمناسیو دلاپلاتا گذارند و رکورد منفی ۳۰ کارت قرمز را به نام خود ثبت کرد. 

سیریل رول (۲۷ کارت قرمز)

جنجالی‌ترین بازیکنانی که بیشتر از 25 بار اخراج شدند!

هافبک فرانسوی فوتبال خود را در باستیا شروع کرد و در سال ۲۰۱۰ در تیم مارسی کفش هایش را آویخت. او در ۴۵۰ بازی ۲۷ کارت قرمز دریافت کرد. رول ۱۸۷ بار نیز با کارت زرد جریمه شد.  او هرگز برای تیم ملی فرانسه بازی نکرد و تنها در تیم های پایه چند بار به میدان رفت. رول در لیگ یک فرانسه در ۳۵۳ بازی ۱۶ کارت قرمز دریافت کرد. 

ویکتور آریستیسابال (۲۶ کارت قرمز)

جنجالی‌ترین بازیکنانی که بیشتر از 25 بار اخراج شدند!

آریستیسابال نخستین مهاجم این فهرست است که بیشترین کارت قرمز را دریافت کرد. بازیکن کلمبیایی فوتبال خود را در سال ۱۹۸۹ در اتلتیکو ناسیونال شروع کرد و در سال ۲۰۰۸ در این باشگاه کفش هایش را آویخت. او که در طول دوران ورزشی اش ۳۴۸ گل به ثمر رساند و یک گلزن برجسته در کشورش به حساب می آمد ۲۶ بار از زمین بازی اخراج شد.  

خوسه پرس (۲۶ کارت قرمز)

جنجالی‌ترین بازیکنانی که بیشتر از 25 بار اخراج شدند!

هافبک کلمبیایی در سال های ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۷ در دنیای فوتبال حضور داشت و برای تیم هایی همچون اتلتیکو ناسیونال و سانتافه بازی کرد. پرس در ۳۵۹ بازی ۲۶ کارت قرمز دریافت کرد تا نامش در کنار دیگر بازیکنان کلمبیایی با بیشترین اخراجی قرار بگیرد.

 

تئوفیلو گوتیرس (۲۶ کارت قرمز)

جنجالی‌ترین بازیکنانی که بیشتر از 25 بار اخراج شدند!

مهاجم کلمبیایی در آگوست ۲۰۲۳ در دیدار دپورتیوو کالی و میوناریوس با لگد کردن بازیکن حریف کارت قرمز دریافت کرد تا به رکورد آریستیسابال برسد. گوتیرس که فوتبال خود را از سال ۲۰۰۸ شروع کرده است با دریافت یک کارت قرمز دیگر رکورد مهاجم با بیشترین اخراجی را به خود اختصاص خواهد داد. گوتیرس ۳۸ ساله پس از حضورش در دپورتیوو کالی اکنون بازیکن آزاد به حساب می آید. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ایناهمه که کلمبیایی بودن.بایدفوتبال کلمبیا تعلیق می شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج