۱۳۸۴۴۹۵
۴۱۶
۴۱۶
پ

ایرادات تیم ملی چه زمانی برطرف می‌شود؟

سرمربی تیم ملی برای چندمین بار درباره لزوم مرتفع شدن ایرادات فنی تیم ملی صحبت کرده است. اتفاقی که مشخص نیست چه زمانی رخ خواهد داد!

جی پلاس: در شب برد ایران در بازی دوستانه مقابل بورکینافاسو، امیر قلعه نویی پس از این بازی در کنفرانس خبری خود در مورد ایرادات فنی موجود در تیم ملی گفت: هنوز با ایده‌آل‌های‌مان فاصله داریم و امیدواریم ایرادهای تاکتیکی‌مان را در بحث دفاعی و حمله برطرف کنیم.

در نگاه اول، این سخنان جای تقدیر دارد چرا که یک سرمربی به ضعف فنی تیم خود واقف است و به آن اعتراف می کند. احتمالا خواننده این جمله دلگرم می شود و با خود می گوید حالا که نفر اول کادرفنی تیم ملی به چنین مسئله ای پی برده، با تمام توان به فکر حل آن خواهد بود و دیگر در آینده تیم ملی شاهد این ایرادهای فنی و تاکتیکی نخواهد بود.

مسئله اما این است که این اولین بار نیست که امیر قلعه نویی در مدت اخیر به بیان چنین حرف هایی رو آورده است. او پس از برد ۳-۱ تیم ملی ایران در مقابل اردن در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ گفت: یک سری ایرادات در ساختار دفاعی داشتیم که باید آن‌ها را آنالیز و ضعفهایمان را برطرف کنیم.

ایرادات تیم ملی چه زمانی برطرف می‌شود؟

او همچنین پس از تساوی 2-2 ایران مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2026 در تاریخ 30 آبان 1402 گفت: ازبکستانی‌ها در نیمه دوم با قلب‌شان بازی کردند و ما در زمین راه رفتیم. از این بازی درس بزرگی برای جام ملت‌ها گرفتیم که اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند.

وقتی به این سخنان نگاه می کنیم، پی به این می بریم که ظاهرا تیم ملی مدت هاست که با ایرادات و مشکلاتی مواجه است که خود سرمربی تیم ملی به آن اعتراف می کند اما این مشکلات انگار قرار نیست برطرف شود چرا که به عنوان مثال، در بازی با ازبکستان که اواخر آبان برگزار شد، نباید همان مشکلات بازی با اردن مجددا تکرار می شدند. همچنین در بازی با بورکینافاسو مجددا همان مسائلی که در دو بازی قبلی از سوی سرمربی تیم ملی مطرح شد، دوباره تکرار شد تا مشخص شود همان ایرادات فنی که چند ماه است تیم ملی را آزار می دهد و قلعه نویی هم از آن آگاه است، همچنان وجود دارد.

نکته نگران کننده ماجرا اینجاست که ایران حالا دیگر فاصله زیادی تا جام ملت های آسیا ندارد و باید 24 دی اولین بازی خود را در این تورنمنت مقابل فلسطین برگزار کند و با این وضعیت، مشخص نیست این ایراداتی که سرمربی تیم ملی از آن دم می زند و به آن معترف است و قول تلاش برای برطرف کردن آن ها را می دهد، چه زمانی قرار است محقق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج