۱۳۸۴۸۳۷
۳ نظر
۲۰۳۰
۳ نظر
۲۰۳۰
پ

تاج باید از پرسپولیس عذرخواهی کند

در شرایطی که رضا درویش به صحبت‌های مهدی تاج واکنش نشان نداده بود، عضو هیئت مدیره پرسپولیس علیه رئیس فدراسیون موضع گرفت.

ورزش سه: در شرایطی که رضا درویش به صحبت‌های مهدی تاج واکنش نشان نداده بود، عضو هیئت مدیره پرسپولیس علیه رئیس فدراسیون موضع گرفت.

روز گذشته مهدی تاج مصاحبه‌ای تند و کنایه آمیز علیه مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام داد. پس از بازگشت امتیازات سپاهان و جنجال‌های شکل گرفته در خصوص قوانین نقل و انتقالاتی، مهدی تاج مورد هجمه قرار گرفته بود و به این شکل جواب منتقدان را داد.

حسین خبیری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس برخی تبعیض‌ها را عامل استعفای یحیی گل محمدی دانست و گفت: اجرای این قانون نقل و انتقالات سلیقه‌ای بوده است. آقای نیکفر مدیرعامل سپاهان خودشان در چندین مورد اذعان کردند که تخلف داشتند. اگر فدراسیون اعلام می‌کند که ۶ بازیکن سپاهان غیرقانونی بودند پس چطوری آنها در نیم فصل بازی کردند؟ همچنین احکام انضباطی که علیه سرمربی تیم ما اعمال شد در تیم‌های دیگر می‌دیدیم که اتفاق افتاد ولی همین رفتار در یک باشگاه دیگر به یک شکل دیگر بود و حتی محکومیتش را اجرا نکردند.

او خطاب به مهدی تاج گفت: ادبیات آقای تاج در مورد مدیرعامل پرسپولیس زشت بود. شما رئیس فدراسیون هستید و حق نداری در مورد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اینطوری صحبت کنید و باید با احترام صحبت کنید. اینکه بگویید شما مغرض و فلانید خیلی زشت و سخیف است.

خبیری ادامه داد: کسی به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توهین می‌کند یعنی به هواداران این باشگاه توهین کرده است. آقای تاج باید به خاطر این مسائل عذرخواهی کند. نایب رئیس فدراسیون اعلام می‌کند که به اشتباه به آنها پیامک زدند و گفتند سقف‌تان اینقدر است و به خاطر یک پیامک نیم فصل اینطوری بازی کردند. ما از آقای تاج انتظار داشتیم که از باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کند و بگوید حق شما ضایع شده است نه اینکه با این ادبیات صحبت کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      باید تاج رو زندانی کرد

    • ناشناس

      مگه این آدم سر قرارداد سرمربی قبلی تیم ملی ناراحتی قلبی نداشت؟
      چجوری دوباره برگشت؟
      حتما با مافیا

    • KJ۰۹۱۹۷۵۸۶۲۲۵

      اقای تاج شما به طرفداران پرسپولیس ❤توهین کردید شما اصفهانی هستید باید طرفدار سپاهان باشید اینجوری سر پرسپولیس ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤با ۱۵ قهرمانی ببری خوشحال با پیروز شدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج