اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۵۵۴۲
۴ نظر
۴۱۹۵
۴ نظر
۴۱۹۵
پ

درخواست عجیب گل‌محمدی برای جدایی از پرسپولیس

یحیی گل محمدی از پرسپولیس ۱۰ میلیارد می خواهد...

طرفداری: طبق شایعات، یحیی گل محمدی می گوید باشگاه پرسپولیس باید ۱۰ میلیارد دیگر به او بدهد!

روز گذشته جلسه ای بین نماینده حقوقی یحیی گل محمدی و رضا درویش برگزار شد و بعد از جلسه، مدیرعامل سرخ ها مقابل خبرنگاران قرار گرفت و اعلام کرد جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس قطعی شد و آن ها به دنبال سرمربی جدید هستند.

درخواست عجیب گل‌محمدی برای جدایی از پرسپولیس

نکته ای که همچنان وجود دارد این است یحیی گل محمدی از سمتش استعفای کتبی نکرده است، در واقع در جلسه روز گذشته مدیرعامل پرسپولیس با نماینده یحیی گل محمدی بر سر جدایی توافق نکرده است!

گویا رضا درویش اعتقاد دارد یحیی گل محمدی باید نصف مطالبات خود را بگیرد چون فقط یک نیم فصل در پرسپولیس بوده و از سوی دیگر مدیران پرسپولیس، او را می خواستند ولی خود یحیی ساز جدایی کوک کرده است، پس باید بخشی از مطالباتش را هم ببخشد و به باشگاه کمک کند.

اما طبق شنیده ها از باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی از طریق نماینده حقوقی خود اعلام کرده نه تنها مطالباتش تا اینجای فصل را می خواهد بلکه 10 میلیارد دیگر از قراردادش را هم باید بگیرد (یحیی قراردادش را کامل نمی خواهد ولی می گوید 50 درصد قرارداد + 10 میلیارد)

از سوی دیگر مدیران پرسپولیس قرار است طی امروز و فردا جلسه دیگری را با نماینده یحیی برگزار کنند و بر سر قرارداد و نحوه پرداخت آن به توافق نهایی برسند.

با وجود اعلام مدیران پرسپولیس، یحیی گل محمدی هرچند قصدی برای بازگشت ندارد ولی روز کاغذ هنوز به شکل قطعی و حتمی جدا نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      شل کن سفت کن درآوردی

    • ناشناس

      عمرا از پرسپولیس نمیره جای دیگه بهش تیم نمی دن همش سیاه بازی

    • ناشناس

      خب این یعنی چه که هم به پرسپولیس ضربه بزند هم پولش رو کامل بگیره این دیگه تو کدوم قانون نوشته شده من اگر جای مدیر عامل پرسپولیس بودم نه تنها یه ریال به گل‌محمدی نمی‌دادم بلکه ادعای خسارت هم میکردم چون گل‌محمدی خودش خواسته بره پس دیگه پولی بهش تعلق نمیگیره

    • حسینعلی فلاح

      تو پرسپولیس معروف شده باید باید بابت معروفیتش پولی هم باید بدهد خسارت بازیکنان تیم را اخراج کرده امثال عبدی وسیامک و پهلوان و کامیابی نیا و آل کثیر دیاباته با وجود نداشتن بازیکن را باید بپردازد هوا داران باید هوشیار باشند که تیم را خالی کرده مقصر جدایی رامین رضاییان خود یحیی بوده است

    • ناشناس

      برو دیگه دستت روشده ادا نده برانکو هم بیاد همینه وبس کاش مربی دیگه ای بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج