۱۳۸۶۲۲۸
۱۲۲۷
۱۲۲۷
پ

ابوالقاسم‌پور: برانکو خیلی زرنگ است؛ خیالتان راحت!

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت پرسپولیس گفت: مربی خوب ایرانی داریم، اما احتمال اینکه زیر فشار هواداران و رسانه‌ها شرایط را تحمل کنند، کم است.

روزنامه اعتماد: سرانجام طبق تفاهمنامه‌ای یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نیم فصل از این تیم جدا شد. یحیی طی چهار سالی که هدایت قرمزپوشان را برعهده داشت به لحاظ آماری در کسب امتیاز و جام یکی از بهترین و موفق‌ترین مربیان تاریخ این باشگاه بود که تا نیم فصل هم از بالانشین‌های لیگ به حساب می‌آمد. در این زمنیه بهنام ابوالقاسم پور مصاحبه ای انجام داده که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

*یحیی افتخارات زیادی برای پرسپولیس آورد و این طبیعی است که جدایی برای هر سرمربی پیش می‌آید. ایشان خودش رفته، اما من به عنوان یک هوادار و فردی که در پرسپولیس بازی کرده از او تشکر می‌کنم، چون دل ما و خیلی‌ها را شاد کرد. برای او در آینده آرزوی موفقیت دارم.

*شرایط طوری شده بود که تمام تقصیرها را به گردن یحیی انداخته بودند و به نظرم فشار زیادی روی او بود. در صورتی که ایشان به تنهایی مقصر نیست و مدیر و هیات‌مدیره و معاون و تدارکات و سرپرست همه در موفقیت‌ها سهم دارند و در شکست هم همین‌طور. البته جایگاه پرسپولیس در جدول بد نیست. عدم جذب بازیکن باعث شد تا رنجیده خاطر شود و این آسیب در نهایت منجر شد تا خودش با پای خودش برود!

*یحیی سه تا بازیکن خوب و کلیدی‌اش را به دلیل مصدومیت از دست داد. امیری و سلمانی و پورعلی‌گنجی را از دست داد و برای اینها نفرات جایگزینی نداشت. در ابتدای فصل هم که دیدید آل‌کثیر یا قبل‌تر مغانلو و بعد هم عبدی را از دست داد. من اگر جای‌شان بودم قطعا تدبیری می‌اندیشیدم تا اینها جدا نشوند، رفتن اینها خیلی ضرر زد. بعد هم که نتوانستند فوروارد خوبی جذب کنند، چراکه تمام تیم تلاش می‌کند توپ را به فوروارد برساند و او توپ را به تور بچسباند. وقتی نتوانستند مهاجمی که خواسته مربی است را برآورده کنند تیم دچار مشکل می‌شود. در کل عملکردش خوب که نه از خوب هم بهتر یعنی عالی بود.

*من اگر شده بود از زیر سنگ پول پیدا می‌کردم و با یحیی حرف می‌زدم. شنیدم می‌خواهند برانکو را بیاورند، اما حتی او هم بیاید تا با بچه‌ها صمیمیت پیدا کند و به ارنج اصلی برسد، زمان می‌خواهد. طبیعتا نوع تمرینات عوض می‌شود یا مربی‌ها تغییر می‌کنند . زمانبر است تا با بچه‌ها هماهنگ شوند و آقای برانکو هم می‌تواند از زیرش در برود و بگوید من این تیم را نبستم.

*دلارهایی که در اینجا می‌گیرد در خیلی جاها نمی‌دهند. او (برانکو) در کارهایش زرنگ است، خیال‌تان راحت باشد!

*مربی خوب ایرانی داریم، اما احتمال اینکه زیر فشار هواداران و رسانه‌ها شرایط را تحمل کنند، کم است. اما برانکو بد نیست او مربی خوبی است.

*برای سرپرستی پرسپولیس با من صحبت کرده بودند اما خودم قبول نکردم، چون افشین خان در آنجا بود و ایشان و بقیه هم زحمت می‌کشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج