۱۳۸۶۷۲۳
۱۹۰۲
۱۹۰۲
پ

مادر امباپه، پسرش را به این شکل تهدید کرد!

فیضه العماری، مادر کیلیان امباپه، می‌گوید پسرش را تهدید کرده است تا بیشتر از ۳۰ درصد از سود شرکتش را به خیریه‌اش پرداخت نکند.

ورزش سه: فیضه العماری، مادر کیلیان امباپه، می‌گوید پسرش را تهدید کرده است تا بیشتر از 30 درصد از سود شرکتش را به خیریه‌اش پرداخت نکند.

مادر امباپه، پسرش را به این شکل تهدید کرد!

العماری فقط مادر امباپه نیست، بلکه به عنوان مدیر برنامه او هم ایفای نقش می‌کند و در طول چند سال اخیر جنجال‌های زیادی درباره رفتارها و تصمیماتش به پا شده است. 

بسیاری معتقد هستند که او نقش مهمی در تصمیم این ستاره فرانسوی برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن و رد پیشنهاد رئال مادرید در سال 2022 داشت و حتی گفته شده بود که این بازیکن دیگر قصد همکاری با او به عنوان مدیر برنامه را ندارد. 

امباپه خیریه‌ای به نام سازمان Inspired by KM راه‌اندازی کرده که در آن به 98 کودک پاریسی که 49 پسر و 49 دختر هستند کمک می‌کند تا هزینه زندگی‌شان را پرداخت کنند و به اهداف بلندپروازانه‌شان برسند. 

مادر امباپه، پسرش را به این شکل تهدید کرد!

این بازیکن که پیش از این تمامی پاداشش از جام جهانی 2018 روسیه را به این خیریه اهدا کرده بود حالا با تهدید مادرش برای پرداخت پول بیش از حد به این سازمان روبرو شده است. 

حالا روزنامه لو پاریزین مدعی شده است که العماری در گفت‌وگویی اظهار داشته است: «من به کیلیان گفتم که باید زیر 30 درصد پرداخت کند! در غیر این صورت من کاری نمی‌کنم. بازنشسته می‌شوم و مثل بقیه زندگی می‌کنم. برای تعطیلات به مالدیو می‌روم اما برای تو کار نخواهم کرد! او به او گفته بودم 50 درصد اما پس از آن حرف زدیم و 30 درصد شد!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج