اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۶۸۳۷
۲۷۸۱
۲۷۸۱
پ

کلاس فغانی بالاتر از دیدار افتتاحیه جام

می‌شود گفت علیرضا فغانی یکبار دیگر قضاوت هوشمندانه و بی‌نقصی ارائه کرد و جریان مسابقه به خوبی تا پایان با مدیریت او پیش رفت.

ورزش‌سه: دیدار افتتاحیه و اختتامیه جام معمولا از اهمیت بالایی برخوردار است که مسئولان چیدمان داوری هر تورنمنتی سعی دارد بهترین داوران و تیم داوری خود را برای این دو مسابقه انتخاب کند.

وقتی نام علیرضا فغانی برای قضاوت مصاف افتتاحیه قطر و لبنان اعلام شد، کسی از این انتخاب تعجب نکرد. فغانی با تجربه حضور در دو جام جهانی و قضاوت فینال آسیا و المپیک و همچنین  رده بندی جام جهانی به این مسابقه وارد شده بود و مدیریت این مسابقه کار دشواری برای او نبود.

کلاس فغانی بالاتر از دیدار افتتاحیه جام

فغانی در طول بازی مسلط نشان داد و سعی کرد با بازیکنان ارتباط خوبی برای مدیریت بازی داشته باشد و تا جایی که امکان داشت سوت نزد و از کارت زرد استفاده نکرد تا بازی از آهنگی که دارد با تصمیمات او خارج نشود.

اما اوج کار فغانی در نیمه اول مسابقه بود؛ جایی که صحنه‌ای مشکوک به پنالتی و برخورد توپ به دست بازیکن لبنان در محوطه جریمه رخ داد ولی او بازی را ادامه داد.

داور بین المللی فوتبال ایران که در جام ملت های آسیا برخلاف دوره گذشته با تابعیت استرالیایی حضور دارد، احتمالا بار دیگر تا مراحل پایانی این جام کاندیدای قضاوت خواهد بود، اما حضور استرالیا و ایران می‌تواند شانس او را برای قضاوت در مراحل پایانی تا حدی با توجه به مدعی بودن هر دو تیم کم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج