۱۳۸۷۲۴۲
۱۸۶۳
۱۸۶۳
پ

سرمربی الاتحاد بنزما را اخراج کرد!

با اعلام روزنامه مارکا، گایاردو تصمیم گرفت تا کریم بنزما را بابت بی انضباطی، از اردوی الاتحاد در دبی کنار بگذارد.

ورزش سه: مشکلات کریم بنزما در عربستان ادامه دارد. این بازیکن پس از شکست سنگین پنج بر دو مقابل النصر در لیگ حرفه‌ای، جده را ترک کرد و طی ۱۹ روز اخیر در تمرینات این تیم شرکت نکرده است که این موضوع سرانجام خشم مارسلو گایاردو را به دنبال داشت.
تمرینات الاتحاد پس از چند روز وقفه از سر گرفته شد ولی بنزما برای پنجمین بار متوالی، در تمرینات این تیم شرکت نکرد و در شرایطی که ابتدا عنوان شده بود او با گرفتن چند روز مرخصی از کادرفنی راهی زادگاهش شده، اما روز جمعه نیز به تمرینات اضافه نشد تا گایاردو او را از رفتن به دبی محروم کند.

سرمربی الاتحاد بنزما را اخراج کرد!


مارکا در گزارشی نوشته است که طبق اطلاعات واصله از جده، بنزما برای از سرگیری فصل، در تمرینات الاتحاد حاضر نشده است و با دستور مربی، او از اردوی تیم که از فردا در دبی آغاز می‌شود، شرکت نخواهد کرد.
این بازیکن مانند بقیه هم تیمی‌هایش باید روز جمعه در تمرینات حاضر می‌شد و خودش را به مربیان معرفی می‌کرد، کاری که به گفته منابع سعودی، او انجام نداد.
بنابراین، مارسلو گایاردو آرژانتینی، سرمربی این تیم، تصمیم گرفته است که برای بنزما تفاوتی قائل نشود و هر اتفاقی نیز در آینده رخ بدهد، امروز یکشنبه، روزی که الاتحاد در امارات اردوی خود را شروع می‌کند، کریم به دبی سفر نخواهد کرد.
همان منابع می‌گویند که این بازیکن فرانسوی پیش از پایان سال و قبل از تعطیلات رسمی بازیکنان به مناسبت کریسمس، سه جلسه تمرینی را در جده از دست داده است.
منابع سعودی به مارکا می‌گویند که کریم در لیست رسمی پیش فصل دبی نیست و از آنجایی که غیبت او بدون اجازه گایاردو است، او نمی‌تواند در اردوی امارات شرکت کند.
این در شرایطی است که عکاظ، یکی از روزنامه‌های مطرح عربستانی مدعی شده بود که بنزما در دبی به اردوی تیم ملحق خواهد شد ولی مارکا خبری متفاوت با این ادعا را منتشر کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج