۱۳۸۷۶۸۰
۱ نظر
۷۹۸
۱ نظر
۷۹۸
پ

تاریخ این انتقام زلاتان را فراموش نمی‌کند

زلاتان ابراهیموویچ برای انتقام گرفتن از مارکو ماتراتزی به خاطر تکل خشنی که سال ۲۰۰۶ روی پایش رفته بوده چهار سال صبر کرد و در سال ۲۰۱۰ او را با زدن یک ضربه تکواندو روانه بیمارستان کرد.

برترین‌ها: زلاتان ابراهیموویچ برای انتقام گرفتن از مارکو ماتراتزی به خاطر تکل خشنی که سال ۲۰۰۶ روی پایش رفته بوده چهار سال صبر کرد و در سال ۲۰۱۰ او را با زدن یک ضربه تکواندو روانه بیمارستان کرد.

زلاتان حالا درباره آن صحنه می‌گوید چهار سال صبر کرده بوده تا انتقال یک تکل خشن ماتراتزی را از او بگیرد. ایبرا در این گفتگو گفت:" ماتراتزی یک بار مثل یک قاتل به من حمله کرد و ضربه خیلی بدی به من زد. بله، او فوتبالیست خشنی بود که اشکالی هم ندارد. ولی خشن بودن دو وجه دارد که یکی از آنها ضربه زدن به بازیکن حریف از روی قصد است. پائولو مالدینی هم بازیکن خشنی بود ولی وجه خشونت او آسیب زدن از قصد به حریف نبود".

ابراهیموویچ در ادامه گفت:" در بازی یوونتوس- اینتر در سال 2006 بعد از خطای او من مجبور شدم از  بازی بیرون بروم. کاپلو گفت تعویضت می‌کنم ولی من گفتم نه، می‌خواهم به زمین برگردم. هدفم این بود که انتقامم را از ماتراتزی بگیرم. ولی بعد از چند دقیقه آنقدر درد داشتم که مجبور شوم بیرون بیایم. بعد از آن به بارسلونا و بعد میلان رفتم ....".

زلاتان در ادامه گفت:" در سال 2010 در دربی میلان در نیمه دوم دیدم که ماتراتزی به سمت من می‌آید و با یک ضربه تکواندو به او ضربه زدم و کاری کردم بیمارستانی شود. استانکوویچ از من پرسید چرا این کار را کردی و من به او گفتم برای این لحظه چهار سال صبر کرده بودم. علتش همین بود. چیزی که عوض دارد گله ندارد".

تاریخ این انتقام زلاتان را فراموش نمی‌کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کار درستی کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج