اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۷۷۲۵
۲۷ نظر
۸۰۱۱
۲۷ نظر
۸۰۱۱
پ

پنج نکته محرمانه از بازی دیشب که کسی به شما نمی‌گوید

شب گذشته تیم ملی ایران در اولین بازی در جام ملت‌های آسیا به مصاف فلسطین رفت و با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید. این بازی جدا از نتیجه نکات محرمانه و عجیبی داشت.

برترین‌ها: شب گذشته تیم ملی ایران در اولین بازی در جام ملت‌های آسیا به مصاف فلسطین رفت و با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید. این بازی جدا از نتیجه، نکات حاشیه‌ساز و قابل توجهی داشت.

یک؛ اولین نکته از این دیدار، سانسور عجیب صدا و سیما بود، سانسورهای بیش از اندازه تلویزیون وقتی دوربین تصاویر تماشاگران را پخش می‌کرد با انتقاد گسترده مردم روبرو شده است. روز قبل‌تر البته صداوسیما حین پخش بازی استرالیا و عمان هم چیزی نزدیک به ۴۰دقیقه سانسور مرتکب شد که البته دلیلش داور زن این بازی بود، به هر حال تصمیمات فیفا به شکلی است که شاید حتی در آینده نزدیک هم نشود تا این حد سانسور را اعمال کرد. همین عکس‌هایی که از تماشاچیان زن فلسطینی سانسور شده است، عجیب است از آن جهت که به نظر و در نگاه اول هیچ نکته ممیزی خاصی ندارد، اما ظاهرا عده‌ای در صداوسیما به سانسور علاقه ویژه دارند.

پنج نکته محرمانه از بازی دیشب که کسی به شما نمی‌گوید

دو؛ دومین نکته که به چشم آمد تیم ملی بار فنی ندارد و ناهماهنگی بازیکنان به چشم می‌آمد. خط دفاع تیم هم به شدت متزلزل ظاهر شد و مقابل تیم فلسطین گل خورد. در فضای مجازی از عملکرد سعید عزت‌اللهی هم به شدت انتقاد شد و این بازیکن را به طعنه با سعید مهریِ استقلال مقایسه کردند. این تغییر رویکرد تیم ملی بیشتر از همیشه هم به چشم می‌آید از این جهت که به هر حال تیم ملی در سال‌های کی‌روش از لحاظ ساختار دفاعی، دژ مستحکمی بود که حتی در مقابل تیم‌هایی نظیر اسپانیا هم به سختی وا می‌داد و حالا از فلسطین هم گل می‌خورد. البته به طور کلی جنس بازی تیم ملی یادآور شکلی از فوتبال به اصطلاح علی‌اصغری است که در آن فعلا که برنامه خاصی مشاهده نمی‌شود.

پنج نکته محرمانه از بازی دیشب که کسی به شما نمی‌گوید

سه؛ سومین نکته شادی نکردن شجاع خلیل‌زاده پس از گل دوم بود که واکنش‌های بسیار زیادی را در پی داشته؛ یک عده به خاطر حمایت از فلسطین از این حرکت شجاع تمجید کردند و نظرات دیگری هم وجود داشت.

پنج نکته محرمانه از بازی دیشب که کسی به شما نمی‌گوید

به هر حال ایران و فلسطین در تمام سال‌های اخیر مواضعی نزدیک به هم داشتند و طبیعی هم هست که این مواضع در جهان ورزش هم خودش را نشان می‌دهد. البته این همدلی در تماس میثاقی با نوار غزه هم مشاهده شد.

پنج نکته محرمانه از بازی دیشب که کسی به شما نمی‌گوید

چهارم؛ چهارمین نکته در آن لحظه‌ای است که فلسطین به ایران گل می‌زند در سکوها نوعی از شادی اغراق شده مشاهده می‌شود. در استادیومی که سکوها خالی به نظر می‌رسید و پس از گل‌های ایران صدای تماشاگران جلب توجه خاصی نمی‌کرد، اما پس از به ثمر رسیدن گل فلسطین ورزشگاه منفجر می‌شود، طوری که انگار ورزشگاه مملو از هواداران فلسطین است. برخی می‌گویند هوادارانی از قطر یا احیانا کشورهای دیگر در پوشش هواداران فلسطینی به ابراز شادی پرداخته‌اند

پنجم؛ آخرین نکته پخش صدای آشنای سالار عقیلی پس از گل‌های ایران در ورزشگاه بود. تا به حال چنین اتفاقی در بازی‌های تیم ملی اتفاق نیافتاده بود و برای اولین بار دیشب و در بازی با فلسطین اتفاق افتاد. این می‌تواند ثمره دیپلماسی قوی ایران در قطر باشد که پیش از این در کنترل برخی رفتارها در جام جهانی هم مشاهده شده بود، البته در میان برخی اقشار جامعه استفاده اغراق شده از موسیقی‌های ملی در هنگام پخش بازی‌های فوتبال بازخورد مثبتی نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی محمدپور

      ان شاء الله قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا

    • بشیر

      شجاع به خاطر خودشیرینی این کار را کرد

    • وحید

      تیم نه تاکتیک داشت نه تعویضها خوب بود محبی نمونه بارز

    • کوروش

      ما که از ایران نگاه نکردیم از شبکه های افغانستان و تاجیکستان بدون سانسور و اعصاب خراب کنی دیدم

    • گمنام

      خوب حالا که چی؟ دنبال چی میگردی؟

    • ناشناس

      این تیم با این بازی کردن به جایی نمیرسد

    • ناشناس

      وقتی تیم ملی دست یک مافیا باشه بهتر از این نمیشه .
      اینو یادگاری داشته باش برترینها ایران حتی سوم هم نخواهد شد . و به زودی حذف خواهد شد.

    • ناشناس

      یک نکته محرمانه دیگه رو جا انداختی برترین ها. اینکه شما هیچ بویی از قداست حجاب و نص صریح قرآن راجع به حجاب بانوان به مشارکت نرسیده. اینکه برخی زنهای فلسطینی بی حجاب در ورزشگاه حضور داشتند دلیل نمی شود که تصاویر بی حجاب زنان در تلویزیون ج. ا. ا نشان داده شود. ما قرار نیست از سبک زندگی و اعتقادات و قوانین حاکم بر جامعه فلسطین الگوبرداری کنیم و مسٱله ای که حدود آن در کتاب الهی تصریح شده رو مسکوت بگذاریم. در جامعه بین المللی فلسطین مورد ظلم واقع شده و ما موظف به پشتیبانی و دفاع از مظلوم هستیم. این سیره پیامبر و امامان معصوم ماست.

    • BZ.m

      تیم ملی در زمان کیروش دفاعش مستحکم بود ولی همین باعث میشد اون تیم کم گل بزند ولی تیم ملی در حال حاضر بیشتر گل میزند ولی دفاعش خیلییی مستحکم نیس اینجاس که فرق بین مربی ایرانی با مربی خارجی مطرح میشود و این فرق از چشم تیزبین منتقدین به نوع ارنج قعله نویی دور نمیماند به هر حال ایران با سرمربی گری قعله نویی بازی اولو برد ولی حتما و باید چینش دفاعی مستحکمتر بشه چون این نوع دفاع در بازیهای مرحله یک هشتم با خطر روبروست و پاشنه آشیل تیم ملی هستش

    • ناشناس

      بازی های تیم ملی فوتبال ایران شروع شد و دوباره جيغ های بنفش از یکسری بلند شد و اینها دردشان این است که چرا مربی تیم یک چشم آبی نیست و هزاران بهانه که تیم را زیر سوال ببرند، اگر به دیگر تیم های مدعی کنید مشخص می‌شود که آنها هم به سختی از سد حریفان درجه دو آسیا گذشتند.

    • امید آبی دل

      آخ که امیر خان خوب خیلی ها را سوزونده...

    • ناشناس

      خودتم میدونی چی میگی..فازت چیه برادر

    • ناشناس

      احسنت خیلی خوب اومدی🌹🌹

    • ناشناس

      درود برشما

    • ناشناس

      احسنت ، آفرین

    • ناشناس

      تیمی که کنعانی زادگان دفاع باشه بهتر ازاین نمیشه باید دفاع خوب بیاره بازی دیشب
      سرگرمی بودخداکنه به تیم قوی بخوریم اونموقع معلوم میشه بازیکن نداریم البته قائدی سردار آزمون خوبه حقیقتا

    • ناشناس

      تیم ملی کجا بود تیم قلی بهتر از این تیمه

    • ناشناس

      بزک نمیر بهار میاد

    • علی

      نکته بعدی تعداد زیاد افراد ارگانی و معلوم الحال در پوشش تماشاچی بین مردم

    • سعید

      سانسور که از واجباته.نبودش ده جای کار لنگ میزنه.فوتبالی که آلوده به سیاست بشه تمام زیبایی هاش رو میشوره میبره.مثال واقعی لیگ برتر ایران

    • ناشناس

      خدابامردم دربندایران است روزبروز تکنولوژی به دادآنهامیرسدوواپسگرایان رابه همان دوران جهل وعقب ماندگی می‌راند، تاوقتی که ماهواره است کدام آدم عاقلی تلویزیون میلی نگاه می‌کند!

    • اکبر تبریزی

      درمقابل فلسطین نبایدبیشترازاین انتظارداشته باشیم اینجوربازی کردن ۴تازدن اگه جدی بازی میکردن شاید ۱۰تا میزدن اونم انصاف نیست درمقابل فلسطین

    • لطیفی

      انقدر سنگ کیروش رو به سینه نزنید
      با همون کیروش از ژاپن 3 تا خوردیم
      و دوره قبلش هم توسط عراق حذف شدیم
      بابا یکم وجدان چیز خوبیه

    • ناشناس

      استایل فلسطینی ها مثل اروپایی ها هستن بنظر من بجای بازی با گشور های ناشناخته با خود فلسطین بازی کنیم هزینه هم کمتره

    • ناشناس

      با کی‌روش چی چندم شدند هشت سال به کجا رسیدند با افشین قطبی که قبلش بود چی با مربی های قبل تر چی چهل و هشت سال از قهرمانی آخرش میگذرد

    • ناشناس

      دونفر از بهترین دفاع های ایران مصدومند که اگر بودند دفاع مستحکمی داشتیم امید نور افکن و پورعلی گنجی

    • س،ق

      احسنت به شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج