اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۸۱۵۴
۸۷۶
۸۷۶
پ

سورپرایز‌های مانچینی برای خواباندن مچ برانکو

روزنامه معتبر عربستانی نوشته است که روبرتو مانچینی تیمش را با سیستم سه دفاعه به مصاف عمان خواهد فرستاد.

ورزش سه: در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، تیم‌های ملی عربستان و عمان به مصاف هم می‌روند. مسابقه‌ای که برای هر دو تیم و به‌خصوص سرمربیان آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

فوتبال عربستان ۲۴ ساعت پرتنش و پرخبری را پشت سر گذاشت. پس از ادعای مانچینی مبنی بر اینکه برخی از بازیکنان مانند سلمان الفرج، نواف العقیدی و سلطان الغنام از بازی در تیم ملی این کشور خودداری کرده‌اند، بحث و حواشی پیرامون این موضوع به اوج خود رسید.

هر چند که این بازیکنان ادعای مانچینی را تکذیب کردند ولی با این حال، همه در انتظار برگزاری مسابقه امشب و تقابل حساس میان عربستان و عمان هستند که روزنامه الریاضیة نیز ترکیب احتمالی سعودی‌ها را منتشر کرده است.

سورپرایز‌های مانچینی برای خواباندن مچ برانکو

طبق اعلام الریاضیة، احمد الکسار امشب نخستین بازی ملی خود را تجربه می‌کند. گلر الفیحاء که امسال فقط یک‌بار و آن هم در نیمه دوم دیدار برابر الهلال و به دلیل مصدومیت گلر اول تیم یعنی ولادیمیر به میدان رفته، وظیفه حراست از دروازه سعودی‌ها را بر عهده خواهد داشت.

مانچینی قصد دارد تا تیمش را به سیستم 352 روانه میدان کند. به همین دلیل، علی البلیهی و هم تیمی او در الهلال یعنی حسان التمبکتی در کنار علی لاجامی، مدافع النصر، سه بازیکن حاضر در خط دفاعی خواهند بود.

سورپرایز‌های مانچینی برای خواباندن مچ برانکو

سمت راست و چپ تیم ملی عربستان را بازیکنان الهلال تشکیل خواهند داد. سعود عبدالحمید به‌عنوان وینگ بک چپ و محمد البریک در پست وینگ بک راست بازی می‌کنند.

بازیکنان خط میانی را نیز محمد کنو بازیکن الهلال به همراه دو بازیکن النصر یعنی سامی النجعی و عبدالله الخیبری تشکیل خواهند داد. در خط حمله نیز بازیکنان الهلال به نام‌های سالم الدوسری و صالح الشهری حضور خواهند داشت.

سورپرایز‌های مانچینی برای خواباندن مچ برانکو

حضور محمد الکسار در دروازه سعودی‌ها، استفاده از سیستم سه دفاعه، به کار گرفتن سامی النجعی که امسال اغلب نیمکت نشین بوده، از سورپرایزهای مانچینی برای این بازی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج