adexo3
۱۳۸۹۸۱۴
۱۱۵۹
۱۱۵۹
پ

فرشید‌ها استقلالی نمی‌شوند

هرچند زمزمه‌هایی مبنی بر حضور فرشید باقری و فرشید اسماعیلی در استقلال تهران شنیده می‌شود اما این باشگاه مذاکره‌ای با آنها انجام نداده و بعید است این ۲ بازیکن پیراهن آبی‌های پایتخت را برتن کنند.

ایرنا: فرشید باقری و فرشید اسماعیلی دو بازیکن  هستند که نام‌هایشان برای حضور در استقلال مطرح شده، اما پیگیری‌ها حکایت از این دارد، دو بازیکن نامبرده در لیست جواد نکونام حضور نداشته و باشگاه استقلال نیز کوچک‌ترین مذاکره‌ای برای جذب آنها نداشته است.

فرشید‌ها استقلالی نمی‌شوند

اسماعیلی که در فولاد خوزستان مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشت در ابتدای فصل به نساجی مازندران پیوست اما نتوانست عملکرد خوبی را با پیراهن این تیم مازندرانی به نمایش بگذارد و مطرح شدن نامش عجیب به نظر می‌رسد. او در این فصل ۷۲۸ دقیقه در ۱۲ مسابقه برای نساجی مازندران در لیگ برتر و ۲۶۹ دقیقه در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و تنها یک گل به ثمر رساند!

فرشید‌ها استقلالی نمی‌شوند

فرشید باقری هافبک دفاعی که با مس رفسنجان روزهای نه چندان خوبی را در لیگ برتر پشت سر گذاشت در ۱۴ مسابقه فرصت حضور در ترکیب ساکت الهامی را به دست آورد و موفق شد در نیم فصل اول دروازه ذوب آهن را باز کند.
این دو بازیکن سابقه حضور در استقلال داشته و اکنون نیز برخی از نزدیکان نکونام در تلاش برای حضور مجدد آنان در جمع آبی‌ها هستند، اما بعید است این اتفاق رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج