adexo3
۱۳۹۰۲۴۱
۸۲۶
۸۲۶
پ

همه مصدومان ایران به امارات رسیدند جز یک بازیکن

مربی ایتالیایی تیم ملی ایران گفت: تنها مصدوم حال حاضر مجید حسینی است و امیدواریم او هر چه سریع‌تر بهبودی کامل خود را به دست آورد.

فوتبال برتر: آنتونیو مانیکونه در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی فوتبال برتر در خصوص شرایط تیم ملی ایران اظهار داشت: ما برای بازی فردا آماده هستیم و همه بازیکنان همدل هستند که بتوانند ۳ امتیاز را کسب کنند و بتوانیم با ۹ امتیاز مقتدرانه صعود و دل مردم ایران را شاد کنیم.

همه مصدومان ایران به امارات رسیدند جز یک بازیکن

وی درباره تیم ملی امارات گفت: به نظر من تیم خیلی خوبی هستند و می‌توانند ما را به چالش بکشانند ولی ما باید با تمرکز کامل وارد زمین شویم تا بتوانیم در ۹۰ دقیقه بهترین کیفیت خودمان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم در بازی فردا بازیکنان بهترین عملکرد خود را نشان دهند.
مربی تیم ملی در مورد بازیکنان مصدوم تیم ملی نیز یادآور شد: تنها مصدوم حال حاضر مجید حسینی است و امیدواریم هر چه سریع‌تر بهبودی کامل خود را به دست آورد. اما خوشبختانه همه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند. امیدوارم فردا بتوانیم با ۳ امتیاز از زمین خارج شویم.
مانیکونه در خصوص اینکه در بازی فردا شاهد تغییر در ترکیب تیم ملی خواهیم بود، اضافه کرد: باید ببینیم نظر سرمربی چیست اما قطعا بازیکنانی که آمادگی کامل دارند در ترکیب حضور خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج