۱۳۹۰۳۰۷
۱۳۲۵
۱۳۲۵
پ

تصاویر شگفت‌انگیز از فوتبالیستی که در دمای ۲۱- درجه کمپ می‌زند

صدرنشین لیگ دانمارک به عنوان بخشی از پروژه تیم‌سازی چالش سختی را انجام داد و به مبارزه برای بقا پرداخت.

خبرورزشی: برای بسیاری از باشگاه‌های فوتبال، تمرین‌های پیوند تیمی ممکن است شامل یک وعده غذایی دسته‌جمعی یا فعالیتی مانند پینت بال باشد. اما این چیزها برای تیم میتیلند که سه روز را در سرما و تاریکی ارتفاعات اسکاتلند گذراند، کافی نیست. رهبران لیگ دانمارک توسط مربی ذهنیت «بی اس کریستینسن» به تمرین خاصی اعزام شدند. میتیلند سه روز را در زمینی که متعلق به مالک باشگاه آندرس هولش پوولسن است و در پارک ملی کایرنگورمز در گلنفشی در نزدیکی اینورنس واقع است، ماند.

تصاویر شگفت‌انگیز از فوتبالیستی که در دمای ۲۱- درجه کمپ می‌زند

به گفته کریستینسن، هدف از این سفر این بود که بازیکنان خود را بهتر بشناسند و بفهمند که واقعا چه کسی هستند. آنها با شرایط آب و هوایی سخت مواجه شدند و دمای هوا حتی تا ۲۱- درجه سانتیگراد کاهش یافت.

او در گفت‌وگو با رادیو بی‌بی‌سی اسکاتلند در مورد این سفر و اتفاقات آن گفت: «من فقط حداقل تجهیزات را برای آنها فراهم کردم، یک کیسه خواب بسیار بسیار ارزان برای آنها خریدم. اگر به آنها تجهیزات قطبی می‌دادم از هم جدا می‌شدند اما اکنون همه باید به هم می‌چسبیدند. شب آخر همه در یک گروه بزرگ ۳۲ نفره خوابیدند تا گرم شوند. آنها را در بیابان بیرون می‌بردم و می‌دیدند که در آنجا هیچ کمکی دریافت نخواهند کرد، تنها کمکی که می‌توانند داشته باشند از یکدیگر است.»

تصاویر شگفت‌انگیز از فوتبالیستی که در دمای ۲۱- درجه کمپ می‌زند

 

تصاویر شگفت‌انگیز از فوتبالیستی که در دمای ۲۱- درجه کمپ می‌زند

تصاویر شگفت‌انگیز از فوتبالیستی که در دمای ۲۱- درجه کمپ می‌زند

کریستینسن اضافه کرد که بازیکنان فقط می‌دانستند که در اسکاتلند هستند و اگر فریاد بزنند و کمک بخواهند، کسی صدای آنها را نخواهد شنید. مهاجم آرال سیمسیر فاش کرد که تیم ۲۴ ساعت را بدون غذا سپری کرد. این ماجرا در تلویزیون دانمارک و کانال یوتیوب باشگاه مستند شده است. کریستینسن گفت: «آنها باید فکر می‌کردند که چطور تحت فشار زیاد زنده بمانند. من به آنها گفتم حالا شما باید سه روز در طبیعت خارق‌العاده اسکاتلند زنده بمانید، اگر بتوانید از عهده این کار برآیید آنوقت ما آنچه را که برای بردن جام لازم است داریم. آنها چند آهو، چند قرقاول و چند اردک شکار کردند اما نمی‌دانستند ساعت به ساعت چه اتفاقی می‌افتد. می‌دانستند که اگر به چیزی شلیک نکنند غذا نخواهند داشت.»

کریستینسن همچنین گفت که این روش غیرمتعارف ۴۰ سال در حال ساخت بوده است. او با نیروهای ارتش ویژه دانمارک در دهه ۱۹۸۰ در اسکاتلند آموزش دید و بلافاصله عاشق آنجا شد. و ادامه داد: «این اولین سفر من به اسکاتلند بود. ما بر فراز دریای شمال و اقیانوس اطلس پرواز کردیم. صادقانه بگویم من عاشق اسکاتلند شدم.»

تصاویر شگفت‌انگیز از فوتبالیستی که در دمای ۲۱- درجه کمپ می‌زند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج