adexo3
۱۳۹۰۵۰۶
۱۸۳۹
۱۸۳۹
پ

ستاره پرسپولیس در فکر خداحافظی از فوتبال

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس امروز در کلاس مربیگری شرکت کرد.

ورزش سه: وحید امیری که در روزهای اخیر مراحل بازگشت به میدان را طی می‎کند و کم کم آماده حضور در تمرینات تیمی و سنگین می‌شود امروز در کلاس مربیگری درجه B که در مجموعه ورزشی غدیر تهران برگزار می‌شود شرکت کرد.

ستاره پرسپولیس در فکر خداحافظی از فوتبال

امیری در حاشیه این کلاس دقایقی با میرشاد ماجدی و ابراهیم شکوری صحبت کرد و گفت بعد از بهبودی کمرش حالا مراحل درمانی همسترینگ مصدومش را پشت سر می‌گذارد .او  بعد از حضور در این کلاس برای فیزیوتراپی رفت تا در جلسه بعدازظهر کلاس هم شرکت کند.
دوره مربیگری کلاس B در دو مقطع ۹ روزه زیر نظر حیدر شریفی به عنوان استاد فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و بین این دو مقطع چند روز تنفس خواهد بود.
در این کلاس نفراتی مثل مسعود شجاعی و محسن ربیع‌خواه نیز حضور داشتند.
وحید امیری که ۳۵ سال سن دارد و مسن‌ترین بازیکن تیم پرسپولیس شناخته می‌شود با حضور در این کلاس نشان داد خیلی زود قصد دارد وارد دنیای مربیگری شود.
در عین حال این حضور می‌تواند حاوی یک مطلب مهم و خبر ویژه درباره این بازیکن هم باشد؛اینکه شاید امیری بخواهد بعد از این فصل سخت که نیمی از آن با مصدومیت‌های سخت و طولانی گذشت کفش‌هایش را بیاویزد و دوره جدیدی از عمر فوتبالی خود را به عنوان مربی آغاز کند.
امیری که طی هشت سال گذشته عضوی از تیم ملی بود پائیز سال قبل با وجود حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بعد از یک دوره مصدومیت سخت حاضر بود اما حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت.او در این فصل بعد از حضور در چهار هفته ابتدایی لیگ در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر مصدوم شد و به خاطر عجله در بازگشت به میدان بعد از یازده دقیقه حضور در بازی مقابل استقلال تاجیکستان دوباره مصدوم شد و احتمالا از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر آماده بازی برای پرسپولیس خواهد شد اما شاید تنها همین نیم فصل پیش روی او باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج