اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۰۵۲۲
۱۲۶۲
۱۲۶۲
پ

شوک بزرگ: ستاره تیم‌ملی را با برانکارد بردند!

صادق محرمی در اواخر نیمه اول دیدار با امارات دچار مصدومیتی شدید شد و زمین بازی را ترک کرد.

ورزش سه: صادق محرمی مدافع راست تیم ملی که در بازی امروز با امارات با نظر امیر قلعه‌نویی در ترکیب اصلی ایران قرار گرفته بود، با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد.
محرمی که در پست دفاع راست عملکرد خوبی از خودش برجا گذاشته بود، در دقیقه 43 مسابقه طی یک دوئل و در اثر فرود آمدن بد روی زمین دچار مصدومیتی شدید شد و روی زمین افتاد. با اعلام داور بعد از توقف بازی پزشکان ایران سریعا بالای سر محرمی حضور یافتند و با معاینه سریع متوجه شدند که او دچار یک مصدومیت شدید شده و قادر به ادامه بازی نیست.

شوک بزرگ: ستاره تیم‌ملی را با برانکارد بردند!


اعلام دکتر خانلری به کادرفنی مبنی بر اینکه محرمی باید تعویض شود، یک شوک بزرگ به تیم ملی بود. در نهایت وقتی پزشکان ایران خواستند که محرمی بلند شود و از زمین بیرون برود، او با اعلام این مساله که نمی‌تواند از جایش از شدت درد تکان بخورد، درخواست برانکارد کرد.
به همین برانکارد وارد زمین شد و محرمی را در شرایطی شوک آور و ناراحت کننده و در حالی که از شدت درد دستانش را روی سر خود گرفته بود، از زمین بازی خارج کردند.
این پروسه حدود دو دقیقه طول کشیدو رامین رضاییان بدون گرم کردن جای محرمی را در زمین گرفت؛ اما مسئله اصلی نگرانی بابت وضعیت سلامتی محرمی است.
پزشکان تیم ملی بعد از تعویض محرمی او را حتی به کنار زمین هم نیاوردند و سریعا به رختکن انتقال دادند. حالا هواداران فوتبال منتظر اعلام وضعیت صادق محرمی از سوی کادر پزشکی ایران است. وضعیتی که درباره اش نگرانی هایی وجود دارد، اما همه امیدوار هستند که اتفاق ناگواری برای پای محرمی رخ نداده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج