۱۳۹۰۸۸۰
۲۵۳۶
۲۵۳۶
پ

جنگ دو بازیکن در سپاهان علنی شد

با اعلام مدیرعامل باشگاه سپاهان مورایس به زودی از میان سیاوش یزدانی و هادی محمدی یکی را برای ادامه حضور در اردوی طلایی‌پوشان انتخاب می‌کند.

ورزش سه:  نیم فصل اول برای سپاهان در شرایطی تمام شد که آنها ۱۵ گل دریافت کرده بودند و این آمار که از بسیاری تیم‌های حاضر در مسابقات پایین‌تر است و آنها از حیث عملکرد خط دفاعی در رتبه هفتم قرار می‌دهد، هیچ تناسبی با خط هجومی آنها که ویران‌گر است و ۳۳ گل وارد دروازه حریفان کرده تا بهترین خط هجومی لیگ باشند، ندارد.

جنگ دو بازیکن در سپاهان علنی شد

در میانه نیم فصل هم نیلسون جونیور برزیلی از جمع سپاهانی‌ها جدا شد تا محمد قربانی توسط مورایس از پست هافبک دفاعی به دفاع میانی برده شود. از سوی دیگر سیاوش یزدانی و هادی محمدی نیز برخی مسابقات نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست دادند که آمار سیاوش یزدانی در از دست دادن بازی‌ها به دلیل آسیب بیشتر از محمدی بود و مدافع فصل گذشته تراکتور در هفته‌های پایانی توانست خودش را به ترکیب اصلی تیم تحمیل کند.
حالا در شرایطی که شنیده می‌شود سیاوش یزدانی روزهای سخت مصدومیت را پشت سر گذاشته و این روزها پا به پای سایر بازیکنان در تلاش برای بهبود شرایط خودش و سپاهان است، مورایس قرار است از میان هادی محمدی و سیاوش یزدانی فقط یک بازیکن را برای ادامه همکاری با سپاهان انتخاب کند.

جنگ دو بازیکن در سپاهان علنی شد

این موضوعی است که منوچهر نیکفر در آخرین مصاحبه خود اینطور به آن پرداخته است: «مورایس گفته بین سیاوش یزدانی و هادی محمدی یک نفر از تیم جدا شود و در حال مذاکره با این دو بازیکن هستیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج