اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۱۳۵۶
۲۱۱۴
۲۱۱۴
پ

تصمیم مهم از هیئت مدیره زوج پرسپولیس!

گفته می‌شود امشب جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد.

ورزش سه: گفته می‌شود امشب جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس هنوز نام اوسمار لوس ویرا را به‌عنوان سرمربی موقت این تیم معرفی نکرده این احتمال وجود دارد که این موضوع نیز منتفی شده باشد و باشگاه همچنان به دنبال سرمربی خارجی قطعی است.

روز سه‌شنبه و در  مصاحبه با تلویریون باشگاه پرسپولیس رضا درویش اعلام کرد طی یکی دو روز آینده سرمربی معرفی خواهد شد اما همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود این اتفاق رخ نداد و تیم پرسپولیس بدون سرمربی راهی اردوی دوبی شد.

در عین حال خبری از اعلام رسمی سرمربیگری موقت اوسمار لوس ویرا هم نشد تا این احتمال که باشگاه پرسپولیس همچنان دنبال سرمربی قطعی جدید است دوباره تقویت شود و بحث گزینه‌ها پیش بیاید. درویش صبح امروز نیز در مصاحبه‌ای دو روز دیگر وقت خواست اما به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس فردا یا پس فردا مشخص خواهد شد.

از سوی دیگر حذف تیم ملی عمان و چراغ سبزی که برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه خود نشان داد دوباره احتمال رویکرد باشگاه به این مربی را زنده کرده هر چند باید دید مسئله کار نکردن در فوتبال آسیا و بازگشت به خانواده از سوی برانکو چطور بعد از حذف تیم ملی عمان قرار است حل و فصل شود.

با این وجود گفته می‌شود امشب (جمعه شب) جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به‌صورت فوق‌العاده برگزار خواهد شد تا رضا درویش مدیرعامل باشگاه دوباره گزینه‌هایی را به هیئت مدیره معرفی و از آنها برای مذاکرات نهایی مجوز دریافت کند.

البته احتمال بررسی سرمربیگری اوسمار تا پایان فصل هم در این جلسه نیز مطرح شده اما صحبت از دو گزینه جدید برای معرفی به هیئت مدیره است که دوباره گمانه زنی‌ها را در این مورد بیشتر خواهد کرد.

با این وجود نکته اینجاست که بعد از استعفای حسین خبیری از حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس این جمع ناقص شده است. خبیری که ظاهرا مدیرعاملی باشگاه خیبر خرم‌آباد را طی سه دقیقه گفت‌وگو با مالک این باشگاه قبول کرده از حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا کرده و قاعدتا نباید در جلسه امشب حضور داشته باشد.

گفتنی است خرداد ماه امسال بعد از تغییراتی که در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس رخ داد و رضا درویش از این جمع بیرون رفت این هیئت شامل حسین شهریاری، حسین خبیری، مجید پوراحمدی، پیمان حدادی و محمد دلبری به‌عنوان عضو بوده و حالا با استعفای خبیری این هیئت مدیره چهار نفره و ناقص شده است.

در عین حال اگر واقعا خبیری استعفا داده باشد و استعفای او توسط وزیر ورزش به‌عنوان رئیس مجمع  قبول شده و او در این جلسه شرکت نکند به‌خاطر زوج بودن تعداد اعضای هیئت مدیره، سه نفر از آنها باید رای بدهند و برای انتخاب سرمربی نظر سه نفر از آنها در نظر گرفته می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج