اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۳۲۲۹
۱ نظر
۸۱۷
۱ نظر
۸۱۷
پ

۵ خاطره از رویارویی با ژاپن؛ پایان تلخ، تلخی بی‌پایان

ایران و ژاپن تا به حال در ۱۸ بازی به مصاف هم رفته‌اند که تعادل روی عدد ۶ در برد، باخت و مساوی برای طرفین حاکم بوده است.

فوتبالی: ایران و ژاپن تا به حال در ۱۸ بازی به مصاف هم رفته‌اند که تعادل روی عدد ۶ در برد، باخت و مساوی برای طرفین حاکم بوده است. 

5 خاطره از رویارویی با ژاپن؛ پایان تلخ، تلخی بی‌پایان

این رویارویی، خاطرات زیادی داشته که بیشترش تلخ بوده است. و طعنه‌آمیز اینکه حتی شادی‌هایش برای ما هم درنهایت به تلخی تبدیل شده است با نرسیدن به جام جهانی 1994 و فوت چند تماشاگر در ورزشگاه آزادی بابت یک سوءمدیریت زشت و تلخ که برای مسبب یا مسببانش، هیچ گزند و جریمه و تنبیهی به همراه نداشت.

ما حذف شدیم

در جام ملتهای 1992 تنها حذف ایران از مرحله گروهی رقم خورد. در بازی آخر برابر ژاپن قرار گرفتیم و مغلوب گل دقیقه 87 کازویوشی میورا شدیم. دیداری که تیم پروین با 8 نفر به پایانش برد چون جمشید شاه‌محمدی، نادر محمدخانی و فرشاد پیوس از داور سوری بازی، جمال شریف کارت قرمز گرفتند. 

حمله، حمله، حمله

این یک قاب ویژه است؛ جاییکه امید ابراهیمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاج‌صفی و رامین رضاییان به سمت داور بازی نیمه‌نهایی حمله کرده‌اند که چرا خطای رخ نداده را اعلام نکرده است. بازیکن ژاپن اما به سمت توپ می‌رود و ارسال او، مقاومت تیم ملی را می‌شکند و ما برای چندمین بار پای فینال می‌مانیم.

تنور مالزی

ایران و ژاپن برای رسیدن به جام جهانی 1998 در مالزی به مصاف هم می‌روند. هنوز کسی نمی‌داند گل به خودی استاداسدی چرا آفساید اعلام شد؟ هدر دادن موقعیت مسلم گلزنی توسط دایی، مصدومیت دردناک عابدزاده با برخورد به تیر دروازه و درنهایت گلی که در دقیقه 119 خوردیم، آنها را به فرانسه رساند و ما را به استرالیا برد.

چه پاسی

تیم ملی بعد از باخت عجیب 3 صفر برابر کره جنوبی، برابر ژاپن قرار می‌گیرد تا امید رسیدن به جام جهانی 1994 را زنده کند. حسن‌زاده روی ارسال قلعه‌نویی گل اول را می‌زند و سپس نوبت به پاس شاهکار حمید درخشان می‌رسد و گلزنی علی دایی که درست از همینجا، نامش را روی زبان‌ها انداخت و تبدیل شد به ماشین گلزنی تیم ملی.

دبلِ تلخ

تیم ملی در 5 فروردین از ژاپن در بازی رفت مقدماتی جام جهانی 2006 میزبانی می‌کند. هاشمیان گل اول را می‌زند ولی مهمان در نیمه دوم، بازی را مساوی می‌کند. اما بازهم این هاشمیان است که در غیاب داییِ مصدوم، گل دوم و برتری را می‌زند. در اوج خوشحالی، 8 تماشاگر را به دلیل پارک هلی‌کوپتر یک مسئول! در محل غیرقانونی از دست می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بازم باخت میده چون مربی بلد نیست تیم ارنج کنه فقط یادگرفته دقیقه ۶۰ به بعد دوتا تعویضش انجام بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج