۱۳۹۴۲۸۶
۲۹۰۹
۲۹۰۹
پ

نویدکیا این ستاره پرسپولیس را می‌خواهد

محرم نویدکیا اعلام کرده در صورتی با انتقال محمد خدابنده‌لو به پرسپولیس موافقت می‌کند که مسعود ریگی به مس رفسنجان برود.

ورزش سه: بحث انتقال محمد خدابنده‌لو به پرسپولیس از مدت‌ها قبل مطرح بوده است؛ هافبک ۲۴ ساله با تجربه مس رفسنجان در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهاد سرخ‌پوشان پایتخت مواجه شده اما تاکنون باشگاه نارنجی‌پوش با انتقال او موافقت نکرده است.

نویدکیا این ستاره پرسپولیس را می‌خواهد


مسی‌ها که برای انتخاب سرمربی خود با چالش‌های مختلفی برخورد کردند، هر بار به دلیل ماجرای انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس را به تعویق انداختند. در زمان حضور کوتاه‌مدت سعید دقیقی در مس رفسنجان این سرمربی جوان با جدایی خدابنده‌لو به طور کامل مخالفت کرد.با بازگشت دقیقی به شمس‌آذر بار دیگر موضوع انتقال این هافبک جوان و باتجربه مطرح شد و حالا به شکل دیگری ادامه یافته است.
هافبک سابق تیم‌های پیکان ، ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان که همواره علاقه‌ خود به پرسپولیس را نشان داده، حالا با حضور محرم نویدکیا در راس کادرفنی مس رفسنجان بار دیگر برای دریافت رضایت‌نامه خود اقدام کرده است.
نویدکیا اگرچه با جدایی خدابنده‌لو مخالف است، اما وقتی با اصرار او برای جدایی مواجه شده درخواست جالبی داشته است. سرمربی تازه‌وارد مس رفسنجان با توجه به سابقه همکاری با مسعود ریگی در سپاهان و علاقه‌ای که به سبک بازی این هافبک پرسپولیس دارد، اعلام کرده در صورتی با جدایی خدابنده‌لو موافقت می‌کند که ریگی به مس رفسنجان اضافه شود.
نویدکیا در شرایطی خواهان جذب ریگی از پرسپولیس شده که بعید است سرخ‌پوشان با این درخواست موافقت کنند. ریگی یکی از هافبک های باتجربه پرسپولیس است که نقش مفیدی در ترکیب تیمش دارد و قطعا پیشنهاد مس به سرخ‌پوشان با مخالفت اوسمار مواجه می‌شود.
به هر حال موضوع جدایی خدابنده‌لو از مس رفسنجان و حضور او در پرسپولیس همچنان ادامه دارد و باید دید تا پایان نقل و انتقالات زمستانی آیا اتفاق جدیدی را در این خصوص شاهد هستیم یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج