۱۳۹۵۵۵۹
۲ نظر
۶۶۵
۲ نظر
۶۶۵
پ

نامجومطلق: دوست داشتم با یک مربی ایرانی قهرمان شویم

یک پیشکسوت فوتبال گفت: خیلی دوست داشتم که در این جام با یک مربی ایرانی به فینال و قهرمانی دست پیدا کنیم، واقعا حیف شد.

ایسنا: مجید نامجومطلق در ارزیابی از عملکرد تیم ایران برابر قطر در مرحله نیمه نهایی و حذف از جام ملت های آسیا، اظهار کرد: حیف شد که ایران به فینال راه پیدا نکرد؛ فینال را مفت از دست دادیم. شرایطی این بازی داشت که در مصاحبه‌های قبلی خود گفته بودم؛ قلعه‌نویی بعد از بازی با ژاپن با چالشی مواجه بود و آن این که میانه‌ی زمین را پر کنیم یا با دو مهاجم بازی کنیم. یکی از دلایل برد ما برابر ژاپن این بود که با ۵ هافبک بازی کردیم و مرکز زمین را به خوبی کنترل کردیم. به ویژه در نیمه دوم بازیکنان خوب، باهوش و منطقی بازی کردند. بازسازی خوبی داشتیم و به خوبی در حمله شرکت می کردیم و تیم ژاپن را اذیت کردیم.

او افزود: قلعه‌نویی بعد از این بازی با چالشی مواجه بود که برابر قطر به سیستم قبل خود بازگردد یا روند بازی که برابر ژاپن داشت پیاده کند. تصمیم کادر فنی این بود که با همان سیستم قبلی بازی کند. در نیمه اول تیم در مجموع مشکل داشت اما در نیمه دوم با وجود این که عقب بودیم تیم بازی بهتری را به نمایش گذاشت، البته این که مثل بازی با ژاپن برتری محسوس برابر قطر داشتیم این طور نبود.

نامجو مطلق تصریح کرد: تیمی که مهدی طارمی را داشته باشد به راحتی نمی‌تواند از او بگذرد و قطعا شرایطی را فراهم می‌کند که بازی کند. معتقدم ترکیب ما مقابل ژاپن خیلی بهتر از این بازی بود و بهتر جواب داد، به هر صورت این تصمیم کادر فنی بود و بازیکنان و کادر فنی تمام توان خود را گذاشتند و این جای تبریک دارد. کادر فنی باید حمایت شود؛ دوست داشتم در این تورنمنت با یک مربی ایرانی به فینال یا قهرمانی می‌رسیدیم و این افتخارش برای فوتبال کشور بود و همین این که جایگاه و شان مربی ایرانی را بالا ببریم. الان نیز به اعتقاد من قلعه‌نویی تمام هوشش را به کار گرفت و زحمتش را کشید. تعویض‌هایی که نیمه دوم انجام داد تعویض‌های خوبی بود اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که بازی را واگذار کردیم.

این‌ پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: باید از کادر فنی ۱۰۰ درصد حمایت شود و این تجربه سبب شود تا در تورنمنت‌ها و دوره‌های بعد با حضور قلعه‌نویی به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم که با یک مربی ایرانی به قهرمانی برسیم اما متاسفانه با آن همه موقعیت توپ‌ها وارد دروازه نشد و موقعیت‌ها را خیلی راحت از دست دادیم؛ حتی شانس هم با ما یار نبود به طوری که در دقایق آخر بازی با بغل پای زیبایی که جهانبخش زد باید می‌چرخید و وارد دروازه می‌شد اما این اتفاق رخ نداد. اما با این وجود باید به تمام بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید بگوییم و همواره حمایت لازم را از آن‌ها داشته باشیم تا در تورنمنت‌های آینده با همین کادر فنی جبران کنیم.

نامجومطلق خاطرنشان کرد: واقعا خیلی سخت است که مهدی طارمی را داشته باشید و در ترکیب قرار ندهید در بازی با ژاپن حتی خودش عنوان کرد که تیم ملی بدون من بهتر بازی کرد و آن ترکیب به اعتقاد من بهتر جواب داد.

او در پایان گفت: جام را از دست دادیم اما بازیکنان از تمام‌ توان بدنی و فنی مایه گذاشتند و جنگیدند، وقتی بازیکنان تا دقایق پایانی می‌دوند و کم نمی‌آورند یعنی این که بازیکنان برای قهرمانی هم‌دل بودند، دست‌شان درد نکند و باید به آن‌ها خسته نباشید بگوییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آقا مجید کیه که بدش بیاد با یه مربی هموطن قهرمان میشدیم اما خود قلعه نوعی با این چینش وتعویضهای ۱۰۰ درصد اشتباه دوست نداشت اسم خود را جاودانه کند در ضمن طارمی نباید از اول بازی میکرد بهتر بود محبی از اول بازی میکرد نیمه دوم اگه نتیجه نمیگرفتیم طارمی وقائدی جانشین سردارومحبی میشدن

    • ناشناس

      اقای مطلق عزیز جناب قلعه نویی غیر عمد و ناخواسته به فوتبال ما نمیگم خیانت کرد اما خدمت هم نکرد از اولش بردن ابراهیمی حاج صفی انصاریفرد اشتباه بود جایی که باید دفاع قطر را دور میزد ابزارش هم روی نیمکت داشت رفت دنبال بازی بلند و مستقیم از شانس خوب ما قطر هم باز و رو به جلو بازی میکرد ما روزمون نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج