۱۳۹۵۷۷۲
۱۰۵۳
۱۰۵۳
پ

حاشیه جدید و عجیبی که چینی‌ها برای مسی درست کردند

لیونل مسی با غیبت در دیدار دوستانه با هنگ‌کنگ و شرکت در بازی دوستانه در ژاپن خشم هواداران چینی را برانگیخت و متهم به خیانت و داشتن انگیزه‌های سیاسی شد.

خبر ورزشی: لیونل مسی با غیبت در دیدار دوستانه با هنگ‌کنگ و شرکت در بازی دوستانه در ژاپن خشم هواداران چینی را برانگیخت و متهم به خیانت و داشتن انگیزه‌های سیاسی شد.

حاشیه جدید و عجیبی که چینی‌ها برای مسی درست کردند

لیونل مسی پس از غیبت در بازی با هنگ‌کنگ در یک بازی دوستانه در ژاپن به میدان رفت و باعث شد هواداران چینی عصبانی شوند و به تئوری توطئه بیاندیشند. رسانه دولتی گلوبال تایمز این فوتبالیست و باشگاهش اینترمیامی را به داشتن انگیزه‌های سیاسی با هدف شرمنده کردن هنگ‌کنگ متهم کرد.

مسی در طول بازی یکشنبه در چین به دلیل مصدومیت روی نیمکت ماند. بازی روز چهارشنبه در توکیو باعث شد برخی از هواداران این سوال را مطرح کنند که آیا او واقعا مصدوم بوده یا خیر. وقتی دیوید بکام در پایان بازی یکشنبه در جمع تماشاگران حاضر در ورزشگاه هنگ‌کنگ سخنرانی کرد حدود ۳۸۰۰۰ هوادار او را هو کردند و خواستار بازپرداخت پول شدند. آنها برای تماشای این فوق‌ستاره ۳۶ ساله آرژانتینی تا ۴۹۴ پوند؛ ۶۲۴ دلار پرداخت کرده بودند.

سال گذشته که مسی برای کشورش در بازی دوستانه مقابل استرالیا بازی کرد، با استقبال بی‌نظیری در پکن مواجه شد. حدود ۶۸۰۰۰ طرفدار برای شانس تماشای بازی او از نزدیک تا ۶۸۰ دلار پرداخت کردند. او همچنین سخنگوی برندهای بزرگ چینی مانند هواوی، چری، تنسنت، منگنیو، چیشوئی ریور واین، و جی اند تی اکسپرس است.

کوین یونگ دبیر فرهنگ، ورزش و گردشگری هنگ‌کنگ گفت که به مقامات دولتی بارها گفته شده بود که مسی بازی خواهد کرد. اما ۱۰ دقیقه مانده به شروع مسابقه به آنها اطلاع داده شد که آسیب‌دیدگی همسترینگ مانع از بازی او می‌شود. یونگ گفت: «ما فوراً از آنها خواستیم راه‌حل‌های دیگری مانند حضور مسی در زمین برای تعامل با هوادارانش و دریافت جام را در نظر بگیرند. متأسفانه همانطور که دیدید این کار به جایی نرسید.»

حاشیه جدید و عجیبی که چینی‌ها برای مسی درست کردند

جان لی، مدیر اجرایی منطقه گفت که از غیبت مسی بسیار ناامید شده و خواستار توضیح از سوی برگزارکنندگان مسابقه شد. مقامات دیگر نیز با خشم واکنش نشان دادند مانند رجینا ایپ، قانونگذار هنگ‌کنگ که ادعا کرد: «مردم هنگ‌کنگ از مسی، اینترمیامی و دست سیاه پشت پرده متنفرند»، او افزود: «هرگز نباید اجازه داد مسی به هنگ‌کنگ بازگردد. دروغ‌ها و ریاکاری او نفرت‌انگیز است.»

برگزارکننده مسابقه «تاتلر آسیا» در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسی برای بازی کردن قرارداد بسته بود، مگر اینکه مصدوم شود. این شرکت افزود که درخواست خود را برای کمک هزینه ۱۶ میلیون دلاری هنگ‌کنگ پس می‌گیرد. این مسابقه به عنوان یک رویداد ورزشی بزرگ تعیین شده بود که برگزارکنندگان را قادر می‌ساخت تا به بودجه دولتی دسترسی داشته باشند.

در روز بازی دوستانه ژاپن، مسی گفت از اینکه نتوانست در هنگ‌کنگ بازی کند افسوس می‌خورد. او در یک کنفرانس خبری تلویزیونی گفت: «امیدوارم روزی این فرصت را داشته باشیم که برگردیم و بهترین‌هایمان را به هواداران و دوستانمان در هنگ‌کنگ ارائه بدهیم.»

۱۴۲۰۰۰ نفر تا کنون زیر این پست کامنت گذاشتند و در حالی که برخی از او حمایت کردند، عده زیادی با عصبانیت واکنش نشان دادند و به او تهمت زدند و فحش دادند. برخی دیگر نیز ستاره آرژانتینی را متهم کردند به اینکه فقط می‌خواهد از هواداران چینی پول دربیاورد و به ژاپنی‌ها خدمت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج