adexo3
۱۳۹۷۰۷۸
۱۰۲۳
۱۰۲۳
پ

رئال مادرید است، در روز نه‌‌چندان خوبش هم آلمان را فتح می‌کند!

رئال مادرید در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ، لایپزیش را با نتیجه ۱-۰ شکست داد.

ورزش سه: دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز شد. در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این مرحله، رئال مادرید و لایپزیش در استادیوم ردبول آرنای آلمان به مصاف همدیگر رفتند. شاگردان کارلو آنچلوتی با وجود غایبان زیاد، موفق شدند این بازی را با تک‌گل زیبای براهیم دیاز با پیروزی پشت سر بگذارند.

رئال مادرید است، در روز نه‌‌چندان خوبش هم آلمان را فتح می‌کند!

در دقیقه ۳ بنجامین ششکو با ضربه سر دروازه لونین را باز کرد اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد.

گل مردود و زودهنگام لایپزیش هشدار بزرگی به رئال مادرید بود. آنها در ادامه بسیار محتاطانه بازی کردند و موقعیت خاصی به حریف ندادند.
رئال مادرید است، در روز نه‌‌چندان خوبش هم آلمان را فتح می‌کند!در دقیقه ۱۴ ضربه اولمو در محوطه جریمه با اختلاف زیادی از کنار دروازه رئال به بیرون رفت.

در ادامه دوباره بازی افت کرد و با سرعت کمی دنبال شد. در دقیقه ۲۵ ضربه خطرناک دیاز را دروازه‌بان لایپزیش به خوبی مهار کرد.

در ادامه شاهد موقعیت دیگری نبودیم و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا نیمه اول کم‌موقعیت لایپزیش و رئال بدون گل به پایان برسد.

رئال مادرید است، در روز نه‌‌چندان خوبش هم آلمان را فتح می‌کند!

در دقیقه ۴۹ نیمه دوم براهیم دیاز از سمت راست حرکت کرد و بازیکنان لایپزیش را یکی پس از دیگری جا گذاشت. او پس از ورود به محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد و یک ضربه کات‌دار زیبا را به سمت تور سمت چپ دروازه چسباند.
در ادامه لایپزیش برای زدن گل مساوی جلو کشید اما رئالی‌ها به خوبی از دروازه‌‌شان دفاع کردند و به حریف اجازه خلق موقعیت جدی ندادند. در دقیقه ۵۸ ضربه سیمونز از پشت محوطه جریمه راه به جایی نبرد و با اختلاف زیادی راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۳ رودریگو روی ضدحمله رئال مادرید در محوطه جریمه صاحب یک موقعیت عالی شد اما ضربه‌اش از بالای دروازه راهی اوت شد.

رئال مادرید است، در روز نه‌‌چندان خوبش هم آلمان را فتح می‌کند!

در ادامه دوباره رئال عقب رفت و چشمش به ضدحمله‌ها بود. در دقیقه ۷۲ با پاس خوب دیاز، وینیسیوس با دروازه‌بان تک به تک شد. ضربه ستاره برزیلی به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت دیاز نتوانست ضربه‌اش را بزند تا یک موقعیت عالی از دست برود.

در ۲۰ دقیقه پایانی بازی توپ در میانه میدان در گردش بود و شاهد اتفاق خاصی نبودیم تا این بازی با نتیجه ۱-۰ به سود مهمان خاتمه یابد. بازی برگشت این دو تیم ۶ مارس ساعت ۲۳:۳۰ در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج