۱۳۹۸۰۰۵
۵ نظر
۱۱۱۷
۵ نظر
۱۱۱۷
پ

واکنش رحمان رضایی به انتقادات خداداد ؛ یک عده از روی دلسوزی حرف نزدند!

رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در ماجرای تیم ملی عده‌ای مشغول تسویه حساب هستند.

اطلاعات: رحمان رضایی درباره عملکرد انتقادآمیز تیم ملی برابر هنگ کنگ و سوریه گفت: همه تیم‌های دنیا به خصوص در آسیا سرمایه گذاری می‌کنند. دیگر هنگ کنگ مثل قبل نیست و فاصله‌ها کم شده است. سوریه هم همین بود. وقتی آن‌ها «هکتور کوپر» را می‌آورند یعنی در مسیر پیشرفت هستند. شما عراق را دیدید. آن همه مشکل سیاسی دارند، اما در ورزش سرمایه گذاری می‌کنند.

وی درباره انتقادات به تغییر ترکیب تیم ملی در بازی با قطر در مقایسه با بازی ژاپن گفت: این نگاهی سطحی است. با توجه شرایطی که تیم داشت باید تغییر می‌دادیم. منتقد از داخل تیم خبر ندارد. بازیکنان نوسان دارند و این سرمربی هست که این موضوعات را می‌بیند. من احترام می‌گذارم به منتقدان دلسوز، ولی انتقادات تخریبی از روی دلسوزی نیست. طرف می‌نشیند و هزار تا فلسفه می‌بافد و چهره حق به جانب می‌گیرد، ولی شناختی ندارد. من نمی‌گویم ما کادر کاملی بودیم و نقد هم به کارمان وارد است، اما یک عده از روی دلسوزی حرف نزدند.

مربی تیم ملی افزود: از نظر من این کادر فوق العاده کار کرد. روی این تیم کار شد. بازیکنان یکدل شدند. در نهایت شکست خوردیم، اما فوتبال ما شرایط خاصی دارد. خیلی‌ها گفتند ما ناراضی بودیم، ولی طرف باید ببیند برای این فوتبال چقدر هزینه شده است. اگر جای استرالیا، ژاپن و کره جنوبی چکار می‌کردیم؟ باید عزای عمومی اعلام می‌کردیم. ما برای فوتبال‌مان چه کرده‌ایم؟ حتی نمی‌توانیم بازیکنان‌مان را بعد از پایان فوتبال شان حفظ و از آن‌ها استفاده کنیم؛ بعد چه ادعایی داریم؟ همه رده‌های ملی را ببینید! چه زمانی بذر درستی کاشته‌ایم. این هم از فوتبال باشگاهی ما. ما الان فوتبال‌مان پدیده ندارد. دلیلش عدم سرمایه گذاری است. با این شرایط باید از این تیم تقدیر شود نه اینکه به آن حمله شود. مردم بعد از مدت‌ها با این فوتبال آشتی کردند.

رضایی درباره این نقد که مهدی طارمی در این جام موفق نبود و چرا در بازی با قطر تعویض نشد گفت: بازیکنان بزرگ در لحظه نتیجه را عوض می‌کنند. نگاه ما به طارمی هم همین بود. مهدی و سردار و خیلی‌ها دیگر واقعا ستاره هستند و در لحظه می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. در بازی با قطر شاید موفق نبود، اما کیفیتش بالاست.

وی درباره تعداد زیاد دستیاران امیر قلعه نویی گفت: بالاخره وقتی تیم می‌بازد شاید به راه رفتن همه ما هم ایراد بگیرند. آقای قلعه‌نویی از نظرات ما استفاده می‌کرد. 

رضایی درباره این بحث که قلعه نویی بیش از دیگر دستیارانش به سعید الهویی اعتقاد داشت گفت: به نظر من یک سرمربی با یک دستیار سالها کار می‌کند او را بیشتر طرف مشورت قرار می‌دهد. بله، ایشان سالهاست با آقای الهویی کار می‌کند و همدیگر را خوب می‌شناسد.

وی درباره حرف‌های خداداد عزیزی گفت: خداداد دوست خیلی خوب من است. من درباره اختلافات او با تیم ملی نظری نمی‌دهم.

رضایی اظهار داشت: قبلا تیم ما خیلی بد بازی می‌کرد، اما آنقدر هجمه نبود. مربیان داخلی همیشه این مسائل را دارند. باز هم می‌گویم این رفتارها زیاد برای ما مهم نیست، چون این رفتارهای مخرب برایمان آشناست.

رضایی درباره موضوع ادامه همکاری کادر فعلی گفت: من درباره ادامه کار این کادر تصمیم گیرنده نیستم. شخص اول فوتبال ایران آقای تاج است. ایشان بعد از بازی با قطر ابراز رضایت داشت و این را مطرح کرد.مربیان تیم قرارداد دارند، ولی همه چیز به نظر آقای قلعه نویی بستگی دارد. هر کسی آرزو دارد در این تیم باشد و کمک کند.

وی درباره این بحث در فضای مجازی که برخی بازیکنان در دیدار با قطر کم کاری کردند گفت: اعتقادی به این موضوع ندارم. هیچکس عمدا کم کاری نکرد. وجدان هیچ بازیکنی این اجازه را نمی‌دهد. وقتی تیم می‌بازد انتقاد هم هست، ولی فکر می‌کنم آن‌هایی شرایط بازی‌ها را متوجه شدند به این تیم نمره خوبی می دهند. بقیه هم اگر کمی منصف باشند بهتر است.

رحمان رضایی در پایان گفت: من از طرف خودم از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم اگر قهرمان می‌شدیم چقدر جامعه خوشحال می‌شد و افسوس می‌خورم. بدترین شکست عمر ورزشی ام این بازی و بازی با بحرین زمان بلاژویچ بود. من سه جام ملت‌ها را تجربه کردم. دو بار بازیکن بودم و یکبار هم مربی اما این دوره حسرت بیشتری از بابت عدم قهرمانی می‌خورم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادرشاه

      اره خیلی فوق العاده بودید. به هرتیم پنج تا زدید خط نشون برای جام جهانی آینده برا دنیا کشیدید حرفهایی برا گفتن دارید هه

    • ناشناس

      توامثال تو درحدتیم ملی نیستید.

    • ناشناس

      آره دیدم باجام برگشتیدخونه انتظارداریدبراتون به به چهچه کنند

    • ناشناس

      انتظارپاداش دارند

    • ناشناس

      اره قبلا خیلی بد بود تبم ملی عراق و بحرین و سوریه رو ۳ تا ۳ تا میزد شما که اومدید خوب شد سوریه رو تو پنالتی بردبم خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج