۱۳۹۸۱۸۶
۷۵۹
۷۵۹
پ

استقلال باید مقابل ملوان و سپاهان باهوش باشد

پیشکسوت باشگاه استقلال از اینکه چرا اعضای هیئت مدیره این باشگاه در اختلاف پیش آمده بین علی خطیر و جواد نکونام ورود نمی‌کنند، ابراز تعجب کرد.

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت باشگاه استقلال از اینکه چرا اعضای هیئت مدیره این باشگاه در اختلاف پیش آمده بین علی خطیر و جواد نکونام ورود نمی‌کنند، ابراز تعجب کرد.

استقلال باید مقابل ملوان و سپاهان باهوش باشد

مهدی پاشازاده درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال همان شرایط قبل را داشت و توانست سه امتیاز را بگیرد. این تیم رو به جلو بازی کرد و روند قبلی‌اش را پیش برد. درست است که استقلال با این پیروزی حاشیه امنیت پیدا کرد، ولی آنچه اهمیت دارد این است که تیم کار خودش را درست انجام داده و بتواند روند فعلی را ادامه دهد.

وی در مورد تقابل استقلال با ملوان بندر انزلی و سپاهان در هفته‌های هفدهم و هجدهم لیگ برتر تصریح کرد: همه بازی‌ها برای این تیم سخت است و تیمی امتیاز جمع می‌کند که باهوش‌تر عمل کند و تمرکز زیادی داشته باشد. استقلال باید در این دو بازی پیش رو باهوش عمل کند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال راجع به اختلافات بین علی خطیر و جواد نکونام هم به تسنیم گفت: این اتفاقات صورت خوشی ندارد و کسی هم راضی نیست. اختلافات موجود می‌تواند برای استقلال مُضر باشد، ولی ما نمی‌توانیم قضاوتی داشته باشیم. نکونام لیستی داده است و باشگاه باید برای هواداران شفاف‌سازی کند که روند جذب یا عدم جذب نفرات موردنظر او چطور بوده است. منطقی نیست اختلاف‌ها به رسانه‌ها کشیده شود. از اول فصل این اختلاف‌ها وجود داشت و تعاملی بین این دو نفر نبوده است.

پاشازاده با انتقاد از هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: استقلال هیئت مدیره دارد و هیئت مدیره برای این روزهاست که اعضای آن بنشینند اختلاف‌ها را حل کنند و ببینند مشکلات چیست. هیئت مدیره باید در این شرایط خودش را نشان دهد، ولی نمی‌دانم چرا اعضای آن به اختلاف بین مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم ورود نمی‌کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج