۱۳۹۸۴۳۲
۶۶۸
۶۶۸
پ

فرمول قهرمانی قرمزها در دست نکونام

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که استقلال صدرنشینی خود را تثبیت کرد و پرسپولیس دست خالی از اراک بازگشت.

خبرگزاری ایرنا: هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که استقلال صدرنشینی خود را تثبیت کرد و پرسپولیس دست خالی از اراک بازگشت.

فرمول قهرمانی قرمزها در دست نکونام

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت و شاگردان مجتبی حسینی در آلومینیوم، با غلبه بر قرمزها موفق شدند دومین شکست فصل این تیم را رقم بزنند.

در آن‌سو استقلال تهران که رقابت‌های نیم فصل اول را با قهرمانی به پایان رساند، در ورزشگاه آزادی با تک گل مهدی مهدی‌پور موفق شد با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت‌ آبادان را شکست دهد تا با ۳۵ امتیاز و بالاتر از سپاهان و پرسپولیس صدرنشینی خود را تثبیت کند.

این در شرایطی‌ست که سرخ‌پوشان با ۸ برد، ۶ مساوی و ۲ شکست و ۱۹ گل زده و ۱۱ گل خورده با فاصله ۵ امتیازی صدر جدول با ۳۰ امتیاز در رده سوم جای گرفته‌اند. نکته جالب توجه در خصوص شرایط کنونی پرسپولیس و استقلال این است سرخ‌پوشان در فصل گذشته در این مقطع از فصل و در پایان هفته شانزدهم ۳۵ امتیازی بود و در این فصل ۵ امتیاز کمتر کسب کرده‌اند؛ موضوعی که نشان می‌دهد این تیم موفق به کسب نتیجه مطلوب برای رسیدن به قهرمانی نشده است.

علاوه بر این، موضوع جالب توجه دیگر این است که رقیب کنونی سرخ‌ها در این فصل، تا پایان هفته شانزدهم ۳۵ امتیاز کسب کرده است و می‌توان گفت رفته‌رفته به سمت قهرمانی پیش می‌رود.

البته شرایط کنونی و جو حاکم در فضای دو باشگاه بسیار بسیار ملتهب و متشنج است. در اردوگاه آبی‌پوشان تنش بین مدیریت باشگاه و جواد نکونام، سرمربی این تیم به بالاترین حد رسیده و کار تا جایی پیش رفته است که نکونام در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت، صحبت‌های تندی را علیه مدیریت باشگاه مطرح کرد و به نظر می‌رسد که اگر شرایط به همین منوال پیش برود استقلال از قهرمانی دور خواهد شد.

در سوی مقابل نیز پرسپولیس درگیر حاشیه‌هایی شده است که از آن تحت عنوان حواشی «خودساخته» یاد می‌شود. در واقع بعد از جدایی یحیی ‌گل‌محمدی و انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی این تیم، انتقادات از مدیریت باشگاه به اوج رسیده و همین موضوع آژیر را در اردوگاه پرسپولیس به صدا درآورده است. شرایط فعلی سرخابی‌ها شاید باعث شود که سپاهان از فرصت پیش‌آمده استفاده کند و به سمت قهرمانی خیز بردارد؛ هرچند سپاهان نیز در این روزها در شرایط خوبی قرار ندارد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج