adexo3
۱۳۹۸۵۹۳
۷۹۹
۷۹۹
پ

چرا فرشید اسماعیلی به استقلال نرفت؟

هافبک سابق نساجی درباره جدایی اش از نساجی و عدم حضور در استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

ایسنا: فرشید اسماعیلی هافبک سابق نساجی درباره جدایی از این تیم اظهار کرد: ابتدا باید از هواداران نساجی تشکر کنم که در طول نیم فصل اول از من حمایت کردند و بارها در ورزشگاه وطنی تشویقم کردند و باید بگویم هرگز آنها را فراموش نخواهم کرد. همین جا از آنها بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنم و آرزوی موفقیت برای این تیم پرطرفدار و با ریشه دارم.

او ادامه داد: بعد از پیشنهاد و نامه‌ی باشگاه استقلال به نساجی دوست داشتم دوباره پیراهن استقلال را بپوشم چون به هر حال سالهای خوبی را با این تیم داشتم و بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بودم و همین جا هم می‌گویم اگر اسم و رسمی را در فوتبال دارم به خاطر استقلال است.

هافبک سابق استقلال افزود: با صحبتهایی که با نکونام انجام دادم قرار بود اتفاقاتی بیفتد که به استقلال بازگردم اما واقعا نمی دانم چرا جوی درست شد که نتوانم دوباره به استقلال بازگردم. این هم در شرایطی که به خاطر این تیم حتی ۴ هفته صبر کردم. قسمت نشد دوباره به استقلال بازگردم اما امیدوارم روزی اگر مربی بازیکنی را نیاز داشت فضا برای آمدنش فراهم باشد. اما باید از مجموعه نساجی  تشکر کنم که در این مدت که در کنار آنها حضور داشتم کمک کردند و باید بگویم که مانند این مجموعه در فوتبال کم پیدا می شود. البته درودگر هم تا زمانی که در نساجی بود رابطه خیلی خوبی با هم داشته و همچنان داریم .

اسماعیلی درباره حضورش در پیکان در نیم فصل دوم لیگ برتر بیان کرد: درباره حضورم در پیکان با عنایتی و آقای مددی صحبت کردم. آقا رضا تماس گرفت و جلسه‌ای را با یکدیگر برگزار کردیم که در نهایت تصمیم گرفتم به این تیم بروم. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی پیکان جایگاه خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج