۱۳۹۹۵۷۵
۳۷۵۲
۳۷۵۲
پ

بازیکن پرسپولیس با اوسمار خداحافظی کرد

بحث جدایی شهاب زاهدی از مدتی قبل شکل گرفته بود، اما به واسطه مشکلات این تیم و خصوصا بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، این مهاجم ترجیح داده بود آن را رد کند.

همشهری آنلاین: شهاب زاهدی که بعد از چند فصل حضور در فوتبال اروپا بار دیگر به پرسپولیس بازگشت و علی‌رغم تمام هجمه‌هایی که متوجه خود می‌دید در نهایت نیم فصل را به عنوان گلزن برتر این تیم به پایان رساند، اگر اتفاق خاصی نیفتد در ادامه فصل راهی لیگ ژاپن خواهد شد.

بحث جدایی شهاب زاهدی از مدتی قبل شکل گرفته بود، اما به واسطه مشکلات این تیم و خصوصا بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، این مهاجم ترجیح داده بود آن را رد کند و در انتظار مشخص شدن وضعیت سرخپوشان باشد.

با این حال بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه و اضافه شدن عیسی آل‌کثیر، اکنون شهاب زاهدی قصد دارد در گفت‌وگو با مدیران تیم بند جدایی‌اش با پیشنهاد خارجی را فعال کرده و به پیشنهاد ژاپنی‌اش پاسخ مثبت دهد.

زاهدی که می‌تواند پیش از شروع نیم فصل دوم نیز از جمع پرسپولیس جدا شود، به واسطه شرایط این تیم در بحث پنجره نقل و انتقالات به کار خود ادامه داد و اکنون در پایان بازی روز گذشته مقابل تراکتور، طی گفت‌وگویی با اوسمار ویرا سرمربی برزیلی سرخپوشان نیز این موضوع را به اطلاع می‌رسانده و خداحافظی کرد.

با این حال با توجه به سفر رضا درویش به کربلا باید دید مدیرعامل پرسپولیس چه زمانی به تهران بازخواهد گشت و تکلیف جدایی شهاب زاهدی به چه شکل خواهد شد.

جدایی شهاب زاهدی البته سهمیه بزرگسالان و بازیکن خارجی این تیم را نیز افزایش می‌دهد و این تیم قادر خواهد بود از اوستون اورونوف نیز سود برده و نام این هافبک را به لیست خود اضافه کند.

لیست بازیکنان خارجی خود دارد و جدایی شهاب زاهدی می‌تواند بحث اضافه شدن اوستون اورونوف را نیز به سرانجام رسانده و معادلات را پایان دهد.

با این حال باید دید تصمیم باشگاه در خصوص شهاب زاهدی چیست و آیا مجوز جدایی‌اش را صادر خواهد کرد یا خیر. پرسپولیس در حال حاضر در پست مهاجم عیسی آل‌کثیر، ابوالفضل بابایی و نبیل باهویی را هم در اختیار دارد و مهدی عبدی نیز که به عنوان بازیکن قرضی از این تیم جدا شده و راهی تراکتور شد، در ابتدای فصل آتی باید به جمع سرخپوشان بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج