adexo3
۱۴۰۱۰۱۹
۱۰۰۴
۱۰۰۴
پ

شیری: زوج خدابنده‌لو و سروش بهترین خط میانی می‌شود

مهدی شیری بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است در شرایطی که سرمربی قبلی پرسپولیس از این تیم جدا شده بود و برانکو هم به این تیم نیامد اوسمار بهترین گزینه برای سرمربیگری در پرسپولیس بود.

ایران ورزشی: مهدی شیری بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است در شرایطی که سرمربی قبلی پرسپولیس از این تیم جدا شده بود و برانکو هم به این تیم نیامد اوسمار بهترین گزینه برای سرمربیگری در پرسپولیس بود.

شیری: زوج خدابنده‌لو و سروش بهترین خط میانی می‌شود

‌در رابطه با برد پرسپولیس مقابل تراکتور چه نظری دارید؟

بعد از باختی که مقابل تیم اراکی متحمل شدیم حتماً لازم بود که برنده شویم تا روحیه بازیکنان بازگردد البته در بازی مقابل تیم اراکی هم اصلاً مستحق باخت نبودیم و روی یک اشتباه بازنده شدیم که البته ممکن است برای هر تیمی این مسأله اتفاق بیفتد. با این وجود پرسپولیس مقابل تراکتور خیلی خوب بازی کرد و تغییر و تحولاتی که به وجود آمد به خوبی در تیم ما جواب داد و تیم با ارائه بازی تهاجمی مقابل تیم پرمهره تراکتور برد خیلی خوبی کسب کرد و روحیه لازم را برای دیدار مقابل ذوب‌آهن پیدا کرد.

‌در خصوص اوسمار چه صحبتی دارید و به نظرتان این مربی می‌تواند نتایج خوبی با پرسپولیس کسب کند؟

اوسمار در دو بازی که مسئولیت فنی پرسپولیس را عهده‌دار بوده تیم پرسپولیس به لحاظ فنی شرایط خیلی خوبی داشته است و در بازی با تیم اراکی هم که بازنده شد اصلاً حقش باخت نبود و چندین موقعیت گلزنی هم از دست رفت به همین دلیل پرسپولیس بباز آن دیدار نبود.

‌به عنوان هافبک سابق پرسپولیس در خصوص اضافه شدن خدابنده‌لو به خط میانی چه نظری داری؟

در زمان حضور برانکو در پرسپولیس، کمال، سروش و نوراللهی در میانه میدان بسیار خوب بودند و چشم‌بسته هم همدیگر را پیدا می‌کردند به همین دلیل قدرت خط میانی پرسپولیس همه تیم‌ها را تحت تأثیر قرار می‌داد. در حال حاضر هم با اضافه شدن خدابنده‌لو که بازیکن بسیار خوبی است و هافبکی تکنیکی است با حضورش در کنار سروش شرایط خیلی خوبی به خط میانی می‌دهد و من اطمینان دارم این خط میانی هم قدرت بالایی خواهد داشت و با هافبک‌های دفاعی که در کنار دو هافبک طراز اول حضور دارند حتماً شرایط خیلی خوبی برای پرسپولیس به وجود خواهد آمد.

‌در رابطه با خرید عیسی و جدایی شهاب و نبیل باهویی چه صحبتی دارید؟

عیسی در امر گلزنی عالی است و به نظرم مهاجم باکس است که می‌تواند خیال پرسپولیس را از بابت یک مهاجم خوب آسوده کند اما جدا از این به نظرم شهاب مکمل خوبی بود و خوب می‌جنگید و به مدافعان حریف فشار می‌آورد به همین دلیل حالا که جدا شده باید یک مهاجم خوب دیگر به جای او بیاورند و اوسمار یک مهاجم خارجی یا هر شکلی که سهمیه اجازه می‌دهد بازیکنی را برای خط حمله به تیم خودش اضافه کند. با این وجود خارج کردن نبیل از لیست پرسپولیس بهترین تصمیم ممکن بود چون به نظرم این بازیکن بار فنی نداشت و نمی‌توانست هیچ کمکی برای پرسپولیس داشته باشد به همین دلیل خوب شد که او را از لیست خارج کردند هر چند که از ابتدا هم حضور چنین بازیکنی اشتباه بود.

‌بازی مقابل ذوب‌آهن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بازی سختی پیش روی پرسپولیس است چون ذوب‌آهن در این فصل تیم خوبی نشان داده و زیر نظر ربیعی خیلی خوب نتیجه گرفته است. با این وجود با دو بازی که من ار پرسپولیس با هدایت اوسمار دیدم و تیم خیلی خوب بازی کرد به نظرم با تدابیر او و تیم خوبی که جمع کرده و بازیکنان خیلی خوب خارجی و داخلی که بر اساس نیاز تیمش جذب کرده پرسپولیس می‌تواند برنده بازی شود و بهترین شرایط ممکن را در جدول پیدا کرده و موجب خوشحالی هوادارانش شود که همه هواداران به نوعی منتظر برنده شدن پرسپولیس و در نهایت قهرمانی تیمشان در پایان فصل هستند. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج