۱۴۰۱۴۵۱
۱۷ نظر
۵۰۵۸
۱۷ نظر
۵۰۵۸
پ

این تصاویر را به هیچ‌کس نشان ندهید، آبروی همه می‌رود

روز گذشته و پیش از آغاز بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در فولادشهر اصفهان، ناگهان تصاویری از رختکن پرسپولیس منتشر شد که لیگ ایران را تحت تاثیر خودش قرار داد!

برترین‌ها: روز گذشته و پیش از آغاز بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در فولادشهر اصفهان، ناگهان تصاویری از رختکن پرسپولیس منتشر شد که لیگ ایران را تحت تاثیر خودش قرار داد!

تصاویری از کاغذهایی که اصطلاحا حاوی دعانویسی بود و قرار بوده پرسپولیس را طلسم کنند. پیش از این و در سال‌های دور و نزدیک هم شماری از چهره‌های فوتبال ایران به طور تلویحی از اعتقاد خودشان به وجود جادوگر گفته بودند،در برخی از بازی‌ها گره زده تور دروازه و یا پاشیدن آب و رفتارهایی از این قبیل نشانه‌های از جادو در فوتبال ایران بود، حتی برخی مربیان با جادوگرانی در ارتباط هستند که قرار است موفقیت آن‌ها را تضمین کنند.

این تصاویر را به هیچ‌کس نشان ندهید، آبروی همه می‌رود

دیروز البته محمد ربیعی، مربی ذوب‌آهن گفت که مسئولان ورود کنند و دوربین‌های ورزشگاه را چک کنند که ته و توی ماجرا دربیاید، نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن هم گفت که اگر قرار بود چنین کاری انجام بدهیم، جایی نمی‌گذاشتیم که به همین راحتی پیدا شود. امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس اما با اظهار شگفتی گفته بود که کاش مسئولان پرسپولیس لحظات کشف دعا یا جادو و یا طلسم را ثبت می‌کردند که بعدتر به عنوان سند رو کنند.

این تصاویر را به هیچ‌کس نشان ندهید، آبروی همه می‌رود

در زیر نگاهی به واکنش‌های متفاوت حول این ماجرا در توئیتر داشته‌ایم:

حمید جباری از هواداران پرسپولیس در واکنش به این ماجرا نوشت: ‌موفقیت حاصل تلاش و برنامه ریزی است و شانس قطعانزد مجموعه ایی بیشترین توان خود راگذاشته باشند!وقتی می گویم جعل و خرافات در ‎فوتبال ایران  در عصر ITرواج داردبرخی پوزخند زده میگوید چه اهمیت دارد؟عامل بدبختی و عقب ماندگی همین که حریف جمبل جادو در رختکن ‎پرسپولیس میگذارند تاموفق شوند!

مرتضی ظهیری، خبرنگار ورزشی طرفدار استقلال با یادآوری داستان آب‌های آلوده توئیت کرد : ‌وقتی باشگاه ‎پرسپولیس مدعی شد که دعا و جادو تو رختکن ورزشگاه فولادشهر اصفهان پیدا کردند، یاد اظهارات رویانیان، مدیرعامل سابق ‎پرسپولیس افتادیم که پس از سال‌ها اعتراف کرد ماجرای آب‌های آلوده در بازی سال 91 بین پرسپولیس و سپاهان از درون خود باشگاه بود! ایده جدیدی بود!

آذر پورصفری در واکنشی متفاوت نسبت به این اتفاق عجیب اظهار کرد: ‌در حالی که ما داریم بعضی دختران و زنان مون رو به تفکر وا میداریم که طلسم و جادو برای چه میدونم شوهریابی و بازگشت معشوق و زبون بند و ...رو بزارن کنار و به تفکر و مطالعه و تعقل رو بیارن، تیم های فوتبال مون جادوگری و جادویابی و طلسم دروازه رو دلیل برد و باخت میدونن.. خیلی کار داریم.

پیام الیاس کردی (کارشناس اقتصادی) دلیل عدم قهرمانی ۵۰ ساله ایران در آسیا را این‌گونه حواشی دانست: تو لیگ برتر در سال ۲۰۲۴ در رختکن تیم پرسپولیس جادو جنبل پیدا شده!  

پ.ن:براتون خیلی عجیبه که ما از سال ۱۹۷۶ دیگه قهران آسیا نشدیم و تا حالا تو جام جهانی از گروهی صعود نکردیم و … همه چیز به همه چی میاد.

کاربری به نام «زرشک» هم از همه‌گیری این مسئله در کشور نوشت: پیدا شدن طلسم جادو در رختکن پرسپولیس منو یاد دعا نویسی انداخت که بیشتر مقامات دولتی اعم از  لشگری و کشوری و حتی بازیگرهای سینما وکسب معروف تهران پیشش میرفتند. جالبه بدونید وقت گرفتن از این دعانویس ماهها طول میکشید. این قضیه دعا نویسی تو ایران خیلی جدیه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      در این فوتبال باید گل گرفت

    • ناشناس

      به نظر من توطئه است
      والا این مزخرفات جایی در زندگی نداره
      احتمالا کار یک آدم ناشی بوده

    • حمید

      یعنی اجنه نفهمیدن ذوب آهنیا قرمز نپوشیدن ؟؟؟!!!!

    • ناشناس

      متاسفم واقعا..

    • ناشناس

      خرافات قرن هاست که به این مملکت و مردم آسیب زده اگر اثر میکرد باید طرف میلیاردر بود نیازی نبود از مردم بابت جادو پول بگیره

    • ناشناس

      این کار لنگیهاست

    • آمینا

      چیه اینا؟

    • ناشناس

      اعتقاد به جن در ایران مخصوصا در جاهای دور افتاده ریشه تاریخی دارد روستا نشین ها وقتی مریض می شوند به دعا نویسها رو می آورند غالبا
      بر اثر تلقین خوب می شوند سحر وجادو هم ریشه در اینچنین اعتقادات دارد

    • وااای از کی اینقدر خرافاتی شدیم

    • چ چ

      بجای خودباوری وتوکل بخدا ایرانیان چرا اینگونه شدند دنیال حامی خیالی اند؟

    • ایسارگران بدون بیمه

      روزی عادل ازجادو وخرافات پرده برداشت گه همه خاب بودند واقعن ماندعادل فردسی رسانه خاهددیدگه خیابانهاباشروع برنامش خالی گوند

    • ایسارگران بدون بیمه

      موجری توانمندسالهاپیش ازاین خرافات گوفت عادل دانشمند عادل گه بینده رامیخ گوب رسانه میگرد چرارفت باملیونهابینده چراچراچرا

    • Jam

      بهرحال باید به فرق هایی بین جهان سومی ها با مردمان متمدن تو دنیا باشه و الّا....

    • ناشناس

      نه بابا. لنگیا فقط داور.

    • ناشناس

      این طلسم ها در فوتبال بیشتر کشورها هست فقط مختص ایران نیست

    • ناشناس

      یعنی فقط عاشق اون خبرنگار روزنامه استقلال هستم که میگه اینا از خودشون درمیارن اولا که اون ابهای آلوده یکی از تدارکات تیم باعثش بود و درشهر اصفهانم و در همبن ورزشگاه رخ دادش پس دروغی درکار نبوده حتی اگه از داخل باشگاه بوده باشه دوما سرمربی محترم تیم استقلال ملقب به جواد لالیگایی دقیقا در بازی های مهم تیمش به خصوص در مقابل پرسپولیس کم دست به جادو جنبل نزده از ریختن یک آب بر روی خط دروازه تا خط کشی دور زمین ووو خیلی موارد دیگع بعدشم آقای به اصطلاح خبرنگار شما که خیرسرتون تحصیل کرده هستید و باید به دور از هیجانات و کل کلای طرفداری فکر و نظرتونو بگید الان میخواید با این نظرتون منکر هر نوع جادوگری بشید اصلا شما فرضو بر این بزارید که برای تیم محبوبتون همچین اتفاقی افتاده اون موقع چه چیزیشو میخوای به پرسپولیس یا تیم دیگه ایی ربط بدی کاش کمی شعور درک داشته باشیم و هرچیزیو نچسبونیم به کل کل و ضایع کردن طرف مقابل زمین و زمان میدونن که در ورزش علی الخصوص فوتبال وباقی ویزا حتی سیاسی جادو و جنبل وجود داره

    • ناشناس

      800 میلیارد و عشق است بازی و برد و باخت نمنه دی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج