۱۴۰۱۷۴۲
۲ نظر
۳۶۴۹
۲ نظر
۳۶۴۹
پ

نام تیم جدید فرهاد مجیدی مثل توپ صدا می‌کند

سرمربی سابق اتحاد کلبا که در توافقی دو طرفه، امروز از این باشگاه جدا شد، برخلاف شایعات تمایلی به بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

ورزش سه: فرهاد مجیدی که پس از کسب قهرمانی بدون شکست با استقلال، توانست به عنوان سرمربی، راهی لیگ امارات شود، در نهایت پس از یک فصل و نیم امروز از این تیم جدا شد. اگر چه مجیدی در امارات شروعی خیره‌کننده داشت، اما در ادامه، اوضاع به کام او خوب پیش نرفت تا در نهایت در توافقی دو طرفه، همکاری اولین سرمربی لژیونر ایرانی با باشگاه اماراتی به پایان برسد.

نام تیم جدید فرهاد مجیدی مثل توپ صدا می‌کند

در روزهای گذشته و در شرایطی که اوضاع برای مجیدی در امارات خوب پیش نمی‌رفت، شایعاتی در فوتبال ایران به راه افتاده بود که حاکی از بازگشت قریب‌الوقوع فرهاد به لیگ برتر بود؛ اما مدیر برنامه‌های فرهاد مجیدی امروز تمام شایعات پیرامون بازگشت مجیدی به لیگ برتر‌ ایران را تکذیب کرد.

او گفت: «جدایی فرهاد و اتحاد کلبا خواست طرفین بود و امروز در یک نشست دوستانه، طرفین به این همکاری پایان دادند، اما به‌طور حتم این پایان کار مجیدی در امارات نخواهد بود.»

محبوبیت مجیدی در امارات به سال‌های دور و دوران بازیگری‌اش‌ در فوتبال این کشور باز می‌گردد و او توانسته این محبوبیت را تا به امروز در امارات حفظ کند، اتفاقی که باعث می‌شود تا جایگاه مجیدی حتی با کسب نتایج اخیر هم متزلزل نباشد. مدیربرنامه‌های سرمربی سابق استقلال در این خصوص تاکید کرد: «فرهاد نه تنها برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد، بلکه احتمالا به‌زودی با تیم جدیدش قرارداد امضا خواهد کرد.»
این می‌تواند بمب خبری جدید در فوتبال ایران و امارات باشد و باید به‌زودی شاهد یک انتقال هیجان انگیز در نیمکت یکی از تیم‌های اماراتی باشیم، مساله‌ای که مدیر برنامه‌های مجیدی هم از آن خبر می‌دهد: «صحبت‌های مقدماتی انجام شده و فکر می‌کنم در روزهای آینده فرهاد مجیدی با تیم جدیدی در لیگ امارات قرارداد امضا خواهد کرد، شرایط برای همکاری او در فوتبال امارات فراهم است و آنچه که به طور قطع می‌توانم بگویم این است که مجیدی فعلا برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حجت الله سعیدی نژاد

      تیمه حتما رئال مادرید دبی هستش..

    • امیر

      صلی الله محمد....قاتل لنگی آمد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج