۱۴۰۲۰۷۱
۹۹۹
۹۹۹
پ

بی‌سابقه: رئال مادرید برای بازی با والنسیا لباس نداشت!

رئال مادرید به دلیل اینکه هیچ یک از سه پیراهن این فصلش از نظر رنگ برای بازی مقابل والنسیا مناسب تشخیص داده نشد، مجبور شد از لباس بنفش فصل قبل استفاده کند.

ورزش سه: رئال مادرید امشب در مهمترین بازی هفته لالیگا در ورزشگاه مستایا میهمان والنسیا است. این دیدار قبل از آغاز هم حاشیه های زیادی داشت چرا که هواداران والنسیا در خارج از زمین مسابقه در اعتراض به مستند جدید و در حال ساخت که نتفلیکس از زندگی وینیسیوس که در آن هواداران والنسیا به نژادپرستی متهم شده اند، دست به شعارهای توهین آمیز و اعتراضی علیه رئال زدند.

بی‌سابقه: رئال مادرید برای بازی با والنسیا لباس نداشت!

در دیگر حاشیه این دیدار، رئال مادرید مجبور شده از یکی از پیراهن های فصل گذشته خود در این دیدار استفاده کند. به گزارش مارکا، مقامات لالیگا هیچ یک از ترکیب‌های پیراهن، شلوار و جوراب رئال مادرید را برای بازی امشب مجاز ندانسته‌اند. بنابراین آنها این اقدام بی سابقه را انجام داده اند و با لباس بنفش یاسی فصل گذشته خود به میدان رفته اند.

طبق معمول لباس اول تیم مادریدی کاملا سفید با خطوط زرد روی شانه ها است. کیت دوم آبی تیره با راه راه های سه رنگ است و سومی تقریبا مشکی بوده که در آن جزئیات طلایی به کار رفته است. هر سه مورد دارای جزئیاتی مشابه با پیراهن والنسیا تشخیص داده شده است.

جالب اینجاست که لباس امشب بازیکنان رئال مادرید، همان لباسی است که فصل گذشته در مستایا به تن داشتند.  دیداری که به خاطر توهین های نژادپرستانه به ونیسیوس در ورزشگاه خانگی والنسیا به جنجال کشیده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج