adexo3
۱۴۰۲۳۶۵
۱۲۵۳
۱۲۵۳
پ

شب وحشتناک بارسلونا با مصدومیت جدی دو ستاره‌اش

فرانکی دی‌یونگ و پدری، ستاره‌های بارسلونا در جریان نیمه اول بازی این تیم مقابل اتلتیک بیلبائو دچار مصدومیت شدند.

ورزش سه: بارسلونا حدود یک هفته پیش از بازی حساس برابر ناپولی در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سن مامس مهمان اتلتیک بیلبائو است.

بر اساس اخبار منتشرشده ژاوی هرناندز برخلاف وضعیتی که بارسلونا دارد می‌خواهد تمام بازی‌های این تیم در لالیگا تا انتهای فصل را ببرد تا یا قهرمانی را از رئال مادرید بگیرد و یا اختلاف با این تیم را به حداقل برساند. رسانه‌ها حتی خبر داده‌اند که او معتقد است اگر بارسلونا در سانتیاگو برنابئو رئال را شکست دهد شانس‌شان برای قهرمانی در لالیگا بسیار بیشتر می‌شود.

برای همین سرمربی اسپانیایی بدون توجه به بازی حساس برابر ناپولی در هفته آینده تمام بازیکنان اصلی‌اش را برای دیدار امشب مقابل اتلتیک بیلبائو در ترکیب قرار داد.
بازی پایاپای و بدون موقعیت خاصی آغاز شد و تنها اتفاقات مهم نیمه اول، مصدومیت فرانکی دی‌یونگ و پدری، دو ستاره خط هافبک آبی‌اناری‌ها بود. در دقیقه ۲۶ بازی هافبک هلندی، در جدال هوایی با بازیکن بیلبائو، به شکل نگران‌کننده‌ای فرود آمد و مچ پایش پیچ خورد. کادر پزشکی بلافاصله به زمین رفتند اما امیدی به ادامه بازی نبود. مصدومیت دی‌یونگ به اندازه‌ای شدید بود که پزشکان در همان ثانیه‌های اول درخواست تعویض و اینکه او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد را تأیید کردند.

شب وحشتناک بارسلونا با مصدومیت جدی دو ستاره‌اش

شب وحشتناک بارسلونا با مصدومیت جدی دو ستاره‌اش

این پایان بدشانسی هافبک‌های بارسلونا نبود. در لحظات پایانی نیمه اول پدری در کناره‌های زمین قصد داشت توپ را از اینیاکی ویلیامز بگیرد او پایش را برای توپ انداخت اما ستاره بیلبائو از او گذشت و پای پدری در شرایط نامناسبی قرار گرفت و دچار مصدومیت شد.
این بازیکن هم پس از لحظاتی تعویض و از بازی خارج شد. گریه‌های او هنگام تعویض باعث نگرانی هواداران بارسلونا شده است.
در اولین اطلاعات منتشرشده از مصدومیت این دو بازیکن، هاوی میگل روزنامه‌نگار اسپانیایی، اعلام کرده که هر دو مصدومیت نگران‌کننده به‌نظر می‌رسند. ستاره هلندی دچار پیچ‌خوردگی قابل توجهی از ناحیه مچ پای راست و پدری هم بار دیگر از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. دی‌یونگ برای رسیدن به بازی ناپولی کار سختی دارد و به‌نظر می‌رسد حضور پدری هم کاملاً منتفی است.

شب وحشتناک بارسلونا با مصدومیت جدی دو ستاره‌اش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج