adexo3
۱۴۰۲۸۶۱
۵۵۷
۵۵۷
پ

جلالی: با قلعه‌نویی دوستم اما تیم‌ملی در حیطه کاری‌ام نیست

مدیر فنی فدراسیون فوتبال از جرا شدن طرح ۱۴۱۴ از شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

ایسنا: مجید جلالی، مدیر فنی فوتبال در حاشیه مراسم درختکاری در مرکز ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح جامع ۱۴۱۴ را آماده می‌کنیم که از ۷۵ روز پیش آغاز شده و ۱۲ کارگروه روی این طرح کار می‌کنند و اولین جلسه‌ این طرح با حضور تمام این کارگروه‌ها و مسئولان فدراسیون از جمله رییس فدراسیون پریروز برگزار شد و فضای کارگروه‌ها را بررسی کردند و اقداماتی را که انجام دادند، توضیح دادند. در نظر داریم اواخر خرداد این برنامه آماده شود و به قضاوت عمومی می‌گذاریم تا بازخوردها را بگیریم و اشکال‌های آن را بگیریم تا از اواخر شهریور سال آینده این طرح را در بخش فنی فوتبال اجرایی‌اش کنیم.

وی درباره بررسی عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها بیان کرد: روی ۲۴ تیم جام ملت‌ها آنالیز ویژه‌ای انجام دادیم و امروز یا فردا، آن را روی سایت فدراسیون قرار می‌دهیم. تیم بزرگسالان در حیطه کاری من نیست اما من با قلعه‌نویی دوست هستم و با او صحبت می‌کنم.

جلالی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان توضیح داد: الان در حال تشکیل کمیته فنی هستیم و ظرف دو هفته آینده سرمربی را انتخاب خواهیم کرد. البته نمی خواهیم عجله کنیم که این عجله باعث شود انتخاب شایسته‌ای نداشته باشیم. تعداد زیادی اسامی داریم که آنها را تفکیک کردیم و وقتی کمیته تشکیل شد، درباره گزینه‌ها بحث خواهیم کرد.

او درباره لزوم استفاده از مربیان بومی در رده‌های پایه گفت: کلا مد نظر ما این است که تا ۵ سال آینده صاحب ۴۰ تا ۵۰ مربی باکیفیت باشیم و در این زمینه برنامه‌ریزی کردیم و در حال تهیه بودجه آن هستیم و می‌خواهیم روی این ۴۰ - ۵۰ مربی جوان سرمایه‌گذاری کنیم. البته این موضوع نیازمند فضاست. مد نظر ما این است که این مربیان تا ۴ یا ۵ سال آینده آماده شوند اما اگر در کیته فنی به این نتیجه برسیم که مربی خارجی باشد، حتما این کار را می‌کنیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج