۱۴۰۳۰۴۸
۱ نظر
۹۳۱
۱ نظر
۹۳۱
پ

نعیم‌آبادی: انتخاب اوسمار از برانکو هم بهتر بود

سعید نعیم‌آبادی مدافع راست اسبق پرسپولیس معتقد است مدیر‌عامل پرسپولیس با انتخاب اوسمار بهترین انتخاب ممکن را بعد از جدایی سرمربی قبلی انجام داد.

فرهیختگان: سعید نعیم‌آبادی مدافع راست اسبق پرسپولیس معتقد است مدیر‌عامل پرسپولیس با انتخاب اوسمار بهترین انتخاب ممکن را بعد از جدایی سرمربی قبلی انجام داد. پیشکسوت پرسپولیس اما در ادامه یکی از معیارهای سنجش اوسمار را بازی دربی می‌داند و معتقد است در این بازی است که سرمربی پرسپولیس با نتیجه‌گیری در آن می‌تواند خودش را در قلب هواداران جا کند.

نعیم‌آبادی: انتخاب اوسمار از برانکو هم بهتر بود

فکر می‌کردید اوسمار تا این اندازه روی صندلی سرمربیگری پرسپولیس موفق عمل کند؟

به هر حال اوسمار زمانی مسند سرمربیگری پرسپولیس را تحویل گرفت که تیم کاملاً شکل گرفته بود و این امر کار را برای او آسان‌تر کرد. اوسمار از روش تیم و ارنج و سبک و سیاق تیم کاملاً شناخت داشت. دو فصل کنار یحیی بود و به همین دلیل انتخاب یحیی توفیق اجباری بود چون این مربی به تیم اشراف کامل داشت و انتخابش به عنوان سرمربی کاملاً درست بود، چه بسا اگر همه جوانب را در نظر بگیریم به این نتیجه می‌رسیم که انتخاب اوسمار با توجه به شرایطی که تیم پرسپولیس و باشگاه در آن حضور داشتند به گونه‌ای از انتخاب برانکو هم بهتر بود چون اگر برانکو می‌آمد هزینه زیادی برای باشگاه در بر داشت چون ایشان باید چند دستیار با خودشان به پرسپولیس می‌آوردند یا بازیکنان دیگری را با سلیقه خودشان جذب می‌کردند، در حالی که اوسمار با ماندنش به لحاظ مربی از آنجا که با پرسپولیس قرارداد داشت هیچ بار مالی برای سرخپوشان نداشت، ضمن اینکه به نظرم اگر گل‌محمدی هم می‌ماند همین نتایج را با پرسپولیس کسب می‌کرد و قادر نبود از این بهتر نتیجه بگیرد چون بضاعت تیم همین بود، ضمن اینکه شاهدیم تیم پرسپولیس خیلی خوب تقویت شد و در خیلی از زمینه‌ها مشکلات خودش را برطرف ساخت و به مراتب تبدیل به تیم کامل‌تر و بهتری شد.

اما این تغییرات به اجبار در رأس سرمربیگری پرسپولیس انجام شد!

بله به هر حال شاید به اجبار در آن مقطع اوسمار انتخاب شد اما کار عاقلانه‌ای بود که انجام شد و درویش کار درستی را با انتخاب اوسمار انجام داد و دلایلم را توضیح دادم که انتخاب اوسمار حتی از انتخاب برانکو هم به دلایلی بهتر بود و شاهد تبعات خوب این انتخاب در پرسپولیس بودیم.

در رابطه با بازی پرسپولیس در جام حذفی مقابل تیم نفت و گاز گچساران چه توضیحی دارید؟

تیم پیروز خوب بازی کرد و به نوعی تا پشت محوطه جریمه خوب جلو می‌آمدند اما از آنجا به بعد در زدن ضربات آخر و رسیدن به محوطه جریمه اصلاً موفق نبودند، به همین دلیل هم اسیر تیم خوب و قدرتمند پرسپولیس شدند که بازی را با نتیجه سه بر صفر بردند و به مرحله یک هشتم پای گذاشتند.

در خصوص بازی پرسپولیس مقابل فولاد که بازی قبل از دربی هم محسوب می‌شود چه نظر فنی دارید؟

فولاد هم تغییرات زیادی داشته اما به نظرم این تیم هم در ورزشگاه آزادی حریف پرسپولیس نخواهد شد و اگر اتفاق خاصی نیفتد پرسپولیس از این دیدار هم دست پر خارج خواهد شد و با بهترین شرایط ممکن پا به دیدار دربی خواهد گذاشت.

به نظرتان اوسمار می‌تواند در دربی ۱۰۳ پایتخت نتیجه بگیرد؟

قطعاً عیار اصلی اوسمار در دربی 103 مشخص خواهد شد چه بسا که از گذشته هم همیشه اینگونه بوده که بازی دربی برای هوادار خیلی مهم است و آنجاست که سرمربی جدید باید عیار واقعی‌اش را عیان سازد و با نتیجه‌گیری در دربی خودش را در قلب هواداران جا بیندازد.

اما فکر نمی‌کنید به جهت تجربه بیشتر سرمربی استقلال در دربی به نوعی اوسمار از این حیث دچار مشکل شود؟

نه من فکر نمی‌کنم اوسمار در جنگ‌های روانی هم کم بیاورد چون به نوعی تجربه لازم را در ایران به دست آورده و به نوعی حالا گرگ بالان دیده شده است.

در رابطه با مدافعان کناری پرسپولیس از آنجا که خودتان سال‌ها به عنوان دفاع راست کار کردید چه نظری دارید؟

به نظرم وضعیت مدافعان کناری پرسپولیس با حضور عبدالکریم حسن بهتر شده چون این بازیکن مدافع تخصصی در جناح چپ است، ضمن اینکه دانیال هم در دفاع راست بازیکن بدی نیست. رامین در بین مدافعان راست از همه بهتر است اما این مدافع هم با وجود تمام برتری‌هایی که دارد در بخش دفاعی مشکلات زیادی دارد، به همین دلیل شاید بضاعت لیگ برتر ما در بخش مدافعان کناری خیلی خوب نباشد اما اگر همه جوانب را در نظر بگیریم به نظرم شرایط مدافعان کناری پرسپولیس را در وضعیت خوبی می‌بینم که این خودش دلگرمی خوبی برای این سرمربی است.

خریدهای دیگر پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

خدابنده‌لو هافبک خیلی خوبی است و با قدرت جوانی و تکنیک خوبی که دارد حتماً خیلی خوب می‌تواند بار خط میانی پرسپولیس را بیشتر سازد اما شاید تنها نقطه‌ای که در پرسپولیس به شکل کاملی تقویت نشده خط حمله این تیم باشد.

اما پرسپولیس عیسی را جذب کرده که بازیکن خیلی خوبی است، همچنین بابایی که به عنوان یک بازیکن جوان در خط حمله پتانسیل خوبی دارد و آینده‌دار است.

پرسپولیس با حضور اورونوف در پست وینگر خیلی خوب تقویت شده؛ بازیکن ازبکستانی که واقعاً خیلی خوب نفوذ می‌کند و خطری جدی برای تیم‌های مقابل محسوب می‌شود. در خط حمله با وجود اینکه عیسی تمام کننده خوبی است اما به نظرم ماشین گلزنی پرسپولیس هنور کامل نشده و تا حدودی ضعیف است، به همین دلیل حتماً پرسپولیس برای تقویت خط حمله به جذب یک مهاجم دیگر نیاز دارد تا پرسپولیس از هر جهت تبدیل به تیم کاملی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چند روز دیگه مثل بوقلمو رنگ عوض خواهید کرد کافیه یه باخت بیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج