اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۴۳۸۳
۹۶۲
۹۶۲
پ

نکونام در اتاقش به دو هوادار خاص چه گفت؟

سرمربی استقلال قانون ویژه‌ای برای این تیم در کمپ حجازی وضع کرده است و تاکید دارد تحت هر شرایطی باید این قاعده تا آخرین روزی که او سرمربی استقلال باشد رعایت شود.

خبرورزشی: یکی از اتفاقات خوبی که از تابستان امسال به طور مداوم درون استقلال رخ می‌دهد، بحث حضور هواداران معلول در تمرینات این تیم است. اتفاقی که البته انصافاً در دوران سرمربیان قبلی هم رخ می‌داد و فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو نیز همواره با این عزیزان برخورد گرمی داشتند. حالا نکته اینجاست که جواد نکونام قانون ویژه‌ای را در رابطه با هوادارانی که به هر دلیل مشکل معلولیت دارند و دوست دارند تمرینات را از نزدیک ببینند، وضع کرده است. قانونی که انصافاً ارزشمند قلمداد می‌شود و امیدواریم سایر مربیان لیگ برتری به ویژه سرمربیان تیم‌های پرطرفدار نیز آن را سرلوحه کار خودشان قرار بدهند.

نکونام در اتاقش به دو هوادار خاص چه گفت؟

طی روزهای گذشته و بهتر است بگوییم طی ماه‌های سپری شده، خبرها و  عکس‌هایی از حضور هواداران معلول در تمرین استقلال منتشر شده است. آنها در خلال ملاقات‌های خودشان با مربیان و بازیکنان استقلال همواره از برخورد گرم و محبت آمیز آبی‌پوشان تشکر کرده‌اند. جواد نکونام تاکید دارد هر کدام از این طرفداران که به ملاقات استقلالی‌ها آمدند، در صورت تمایل پیراهن استقلال را با امضای خود او یا هر بازیکنی که دوستش دارند هدیه بگیرند و تا امروز این قاعده را به طور کامل رعایت کرده است. چندی قبل یک دختر بچه بیمار همراه با پدرش سر تمرین استقلال حاضر شد و با وجود بیماری، تاکید داشت هروقت استقلال بازی‌هایش را می‌برد حال او بهتر می‌شود. حرف‌های این کودک آنقدر جواد نکونام را تحت تاثیر قرار داد که به او گفت: "مطمئن باش تا روزی که در استقلال باشد، برای شاد کردن دلش همه تلاش خود را به کار خواهد بست"

چطور به اینها از شکست بگوییم؟

سرمربی استقلال تاکید دارد وقتی چنین هواداران خوش قلب و عزیزی خودشان را به تمرین می‌رسانند یا در اردوها او را می‌بینند، اصلاً نمی‌تواند حرفی از شکست بزند و با وجود همه مشکلات، تاکید دارد که او و شاگردانش نهایت تلاش خود را برای پیروزی به کار خواهند بست. چندی قبل دو کودک همراه با پدرشان از راه دور به ملاقات نکونام آمده بودند و با وجود اینکه بیماری صعب العلاج داشتند، اما اصرار دارند تا رنج سفر را به جان بخرند و بتوانند استقلالی‌ها را ببینند. نکونام وقتی متوجه این قضیه شد آنها را در کمال احترام به داخل کمپ حجازی دعوت کرد و حتی برای دقایقی در داخل اتاق خودش با این عزیزان صحبت کرد. به هر حال جواد خودش پدر است و میداند حس فرزند داشتند یعنی چه.

قانون ویژه برای هواداران معلول

جواد نکونام روی حضور افراد در داخل کمپ حجازی هنگام برگزاری تمرینات استقلال حساسیت بسیار زیادی دارد و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افراد غیر مسئول آنجا حضور پیدا کنند چون معتقد است جدا از اینکه نظم کار بر هم می‌ریزد، موجب آن خواهد شد که تدابیر تاکتیکی مورد نظرش نیز افشا شود اما این قانون یک استثنای انسانی دارد. نکونام تاکید کرده که هرگاه یک هوادار معلول به ویژه اگر کودک بود، همراه با بزرگترش به کمپ حجازی آمد و تقاضای ملاقات با بازیکنان و مربیان استقلال را کرد بلافاصله زمینه برای حضورش در داخل محل را فراهم کنند و به هیچ عنوان کسی نباید جلوی چنین اشخاصی را بگیرد چون بعد انسانی کار همواره باید مد نظر باشد. البته حتماً کادر مدیریتی باشگاه استقلال هم با چنین رویه‌ای کاملاً موافق هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج