۱۴۰۴۵۴۲
۴ نظر
۸۸۴
۴ نظر
۸۸۴
پ

پیشکسوت استقلال: از ۴۲ امتیاز استقلال، نیم امتیاز هم سهم خطیر نبود

پیشکسوت استقلال گفت: خدا می‌داند چه علتی داشت که چند روز قبل از دربی این وضعیت را برای ماشالیپوف ایجاد کنند تا این بازیکن تمرکزش برای بازی حساس مقابل پرسپولیس به هم بریزد و از هتل برود.

خبرورزشی: افشین حاجی پور بازیکن اسبق استقلال درباره ناراحتی اخیر جواد نکونام نسبت به برخی اتفاقات رخ داده پیرامون تیم و باشگاه اظهار داشت: کاملا حق با جواد نکونام است. سرمربی استقلال در این باشگاه تنهاست و به نظر من ۴۲ امتیاز کسب شده و صدرنشینی این تیم فقط و فقط هُنر جواد نکونام و بازیکنانش بوده است. علی خطیر نمی‌تواند حتی نیم امتیاز از این ۴۲ امتیاز را سهم خود بداند چراکه از روزی که به باشگاه استقلال آمد هیچ تعاملی با سرمربی و بازیکنان نداشت و کمک خاصی نکرد.

وی ادامه داد: من بی دلیل حرف نمی‌زنم چرا که برخلاف آقایان سال‌ها در این فوتبال بوده ام. من در باشگاه‌های بزرگ استقلال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان بازی کردم و مدیران زیادی هم دیده‌ام و می‌دانم مدیریت، کادرفنی و بازیکنان سه ضلع اصلی و مهم برای موفقیت هر تیمی به شمار می‌رود که اگر یک ضلع آن لَنگ بزند کار سخت و قهرمانی غیرممکن خواهد شد.

بازیکن قدیمی‌استقلال خاطرنشان کرد: در فصل جاری به نظر می‌رسد مدیریت استقلال نتوانسته است ضلع یا بازوی کمکی برای تیم باشد. هر چند به لطف زحمات کادرفنی و بازیکنان تیم استقلال صدرنشین شده است اما این صدرنشینی نمی‌تواند برخی کاستی‌ها و کم کاری‌ها را پوشش دهد.

ستاره پیشین استقلال ضمن انتقاد از دور شدن پیشکسوتان این تیم از باشگاه، خاطرنشان کرد: متأسفانه آقایان فقط نزد پیشکسوتان شعار دادند اما در عمل همه را از باشگاه دور کردند. منظور من اصلا خودم نیست و علاقه ای هم به همکاری با آقایان ندارم اما پرسش اصلی این است که چرا حتی یک پیشکسوت در باشگاه استقلال حضور ندارد؟ دلیل فراری دادن استقلالی‌ها از باشگاه چیست؟ در باشگاه استقلال چه خبر است که پیشکسوتان نباید در جریان باشند و پُست‌های مختلف بین غریبه‌های استقلال و خودی‌های آقایان تقسیم می‌شود؟

پیشکسوت استقلال: از ۴۲ امتیاز استقلال، نیم امتیاز هم سهم خطیر نبود

حاجی پور درباره مشکل به وجود آمده برای ماشاریپوف و خروجش از هتل محل اقامتش ابراز تعجب کرده و گفت: واقعا آدم به این چیزها شک می‌کند چرا باید چند روز قبل از دربی مهاجم تازه وارد خارجی استقلال که می‌تواند در دربی یک مهره موثر برای جواد نکونام و تیمش باشد با چنین تلاطم روحی مواجه شود. امیدوارم قصد و نیتی پشت این مسائل نباشد. اما آیا باشگاه نمی‌داند که در چنین شرایطی باید بیش از هر چیز آرامش را به تیم تزریق کند.

وی در پایان در مورد دربی روز چهارشنبه نیز گفت: خیلی خوب شد که دربی سر موعد مقرر برگزار می‌شود. به نظر من با توجه به صدرنشینی استقلال، فشار بیشتری روی تیم پرسپولیس در دربی است و استقلالی‌ها می‌توانند با خیالی آسوده و راحت تر مقابل حریف بازی کنند. البته در ترکیب کادرفنی استقلال هم جواد نکونام یک مرد باتجربه و سردو گرم چشیده است ضمن آن که مهدی‌هاشمی‌نسب و محمد نوازی حضور دارند که دربی باز هستند. این دو سابقه گلزنی در دربی را دارند و می‌توانند از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان صحبت و کار کنند. با وجود تمام کم کاری‌ها من خیلی امیدوارم طلسم ۶ ساله نبردن استقلال در دربی، روز چهارشنبه شکسته شده و نکونام و شاگردانش یک پیروزی شیرین و روحیه بخش کسب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      البته ۱۲امتیاز خطیر ۱۰امتیازنکونام۲۰امتیاز هم داوران شده۴۲ امتیاز

    • ناشناس

      البته با تمام داورانی که همه استقلالین بعله که طلسمه میشکنه

    • نوروزی‌

      این‌پنج‌سال‌قهرمانی‌راکی‌به‌شما هدیه
      دادحالاهمه‌داورهااستقلالی‌شدن!!!!!
      خواهشن‌یکمی‌منطقی‌فکر کنید.





    • SS

      افشین جان گل گفتی ، برعکس پرسپولیس، اوسمار و درویش پنجاه، پنجاه، شریکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج